Nuorten keskustelupalsta mediasta

Onko Tää turvallinen

1.6.2014 klo 16:37:07
Pelokas  
Onko My talking tom turvallinen peli kun oon miettinyt sitä???

Re: Onko Tää turvallinen

1.6.2014 klo 19:30:56

On ihan turvallinen, netissä vaan kiertää huhu missä "talking angela" kissan silmissä olisi muka mies joka tuijottaa sua sieltä ja kysyy outoja kysymyksiä, mutta täysin tekaistu juttu.
Voit huoletta pelata peliä ja ladata sen, ei tuu mitään ongelmia :)

Hyvää kesälomaa!

8.6.2014 klo 11:05:41

En oo varma. Mun enrisen kännykän (Samsung Galaxy pocket +)viruksentorjuntaohjelma löysi Talking Angelasta viruksen.

Re: Re: Onko Tää turvallinen

11.6.2014 klo 23:11:19
John  
Paras vaan checkaa lähde... Ei löytyis Google Plaskasta jos ois bindattu.

30.6.2014 klo 14:39:21
Neliapila ?  
Onhan se mutta elä ikinä elämässäsi lataa tuota talking angelaa D::

rupesi kysymään osoitetta ja puhelin numeroa , sukunimeä ja sanoi että laita etukamera päälle joku prinsessa kamera siihen tuli ja siinä tilanteessa poistin koko paskan !!

Talking Tom tylsä -.-

Mutta turvallinen (:

Miulle kyllä kelpaa tämä geometry dash :)

6.7.2014 klo 19:11:11
Patricia  
Talking Tom on turvallinen ja jopa hauska oikeassa mielentilassa, mutten oo koskaan kuullu tosta Talking Angelasta. Nyt, kun kävin kattomassa yhen Youtuberin videon, noi stalkkeri puheet taitavat pitää paikkansa.

Talking Tom on tosiaan turvallinen, näin painottaakseni. :)

14.7.2014 klo 16:23:16
N.o  
Kaikki talking pelit ovat vaarallisia älä lataa!

25.2.2015 klo 21:46:59
Tyttö  
En tiedä on paha juttu mutta itellä oli se koira
siinä laitteeni havaitsi viruksen ja poistin koko sovelluksen mutta kyllä niitä parampiakin pelejä löytyy ei talkingit oo ainoita esim..Candy crus sagan pelejä niissä riittää pohdittavaa kaiken ikäisille

17.3.2015 klo 12:48:14
tiedän  
Mulla on toi peli eikä oo ilmennyt mitään ongelmia ;) Kokeile vaan :) Mä oon kokeillu kans sitä Talking Angelaa ja se kyseli multa kaikenmoisii kysymyksii esim. mikä sun nimi on ja missä asut. Joten älkää ladatko sitä Talking Angelaa. Sit on taas samalta tekijältä ku se My Talking Tom, ni on myös My Talking Angela. Et kandee kattoo aina et keneltä se peli on ;)

6.12.2015 klo 14:23:47
Hmmm  
Jos tää ei oo sun mielestä totta niin miten selität että silmässä on mies tai huone

12.3.2016 klo 13:36:14
moi  

13.6.2016 klo 11:53:01
Tarkkailia  
My talking tom on turvallinen, MUTTA ANGELA JA GINGER ON HAKKERIT. Älkää siis ladatko niitä. En halua pelotella mutta se vain on näin:)

13.4.2017 klo 16:40:03
Kolmiapila  
Talking tom on oikeesti tylsä-_- itelläni on my talking angela ja voin myöntää että se on turvallinen. Kautta kiven ja kannon.

Re: Onko tää turvallinen?

11.5.2017 klo 17:14:37
Porkkanakeksi  
Älä lataa talkin Angelaa.Siellä se ukkeli on.Talkin Tom on iha turvallinen.

Re: Onko tää turvallinen?

12.5.2017 klo 08:30:53
Porkkanakeksi  
Mutta kuiteski.Ei kukaan ihmine pysty suoraan näytön läpi vaa ketää vakoilee.Sen kameran voi peittää jos se luo turvallisemman olon.Ajatelkaa nyt.Ei kukaan pysty pelin kautta ja näytön läpi kattoo sua.

Re: Re: Onko tää turvallinen?

16.5.2017 klo 16:09:39
Tyttö joka on pelannut  
Ei kannata uskoa niitä, jotka ovat sanoneet "Ei ole turvallinen älä lataa!" tai "Ei ole turvallinen, siitä saa viruksen!". Ne varmasti yrittävät pelotella sinua. (; Mä oon pelannu yli 4 tai 3 vuotta tota peli, eikä mitään ongelmia. Nykyään en sitä enään pelaa, koska oon kyllästynyt siihen. Minulla on ollut Talking Angela, Talking Tom ja Talking Ben. Missään ei ole ollut mitään ongelmaa!