Vanhempainnetti

Vanhemman hyvinvointi

Re: Re: Suomiko ajaa lapsen oikeuksia..? EI, vaan väsyttää masentunutta äitiä vielä enemmän!

17.9.2011 klo 21:28:54
minä vain...
Kuulostaa juuri siltä, mitä olen pelännyt. olen ollut jo vuosia psyk-polin asiakas vakavan masennuksen takia. Itsemurha-ajatukset pidin aikoinan poissa, koska lapseni on tärkein.. ja pahimpien yli päästiin. Edelleen olen kuitenkin työkyvytön ja arkea pyöritän jaksamisen mukaan. Mutta eipä tässä juuri edes uskalla pyytää mistään apua.. koska juuri on tuo pelkoni mikä näemmä sitten jonkun kohdalle kävi. Kyllä uupunuttaa huoltaja TÄYTYY auttaa omassa ympäristössä ja MYÖS lasta, molempia OMASSA KODISSAAN!! Huostaanotto pahentaa vain molempien tilannetta! Ja mikä trauma lapselle on se se huostaanotto??? Ei ainakaan yhtään pienempi kuin vanhemman itsemurhayritys, ja onneksi vain jäi yritykseksi, joka on HÄTÄHUUTO! EI huuto huonosta äitiydestä vaan apua jaksamiseen!!
Uskomatonta jos lapsi otetaan kodistaan pois kun elämässä on vaikemapi tilanne. Eli lasta pitäisi suojella elämän vaikeilta tilanteilta?? Kyse on kuitenkin aivan eritasoissesta ongelmasta kuin päihteet tai väkivalta!
Uskomatonta!
Voimia ja taistelutahtoa ja mahdollisesti asian vienti oikeuteen juristin avulla!!!
 Kommentoi

Aiheen viestit