Yhdistysnetin käyttöehdot

Nämä käyttöehdot sitovat kaikkia Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) Yhdistysnetin käyttäjiä.

Yhdistysnetti on tarkoitettu ensisijaisesti MLL:n vapaaehtoisten ja MLL:n piirien työntekijöiden käyttöön.

Myös muut yhdistystoiminnasta kiinnostuneet voivat rekisteröityä Yhdistysnetin käyttäjäksi.

Tunnistautumalla MLL:n jäsennumerolla käyttäjä voi saada käyttöönsä lisätoimintoja riippuen siitä, missä roolissa hän toimii paikallisyhdistyksessä.

Jäsennumerolla tunnistautunut käyttäjä voi myös päivittää omia MLL:n jäsentietojansa Yhdistysnetistä käsin.

Jäsennumerolla tunnistautunut käyttäjä, joka on yhdistyksensä vastuuhenkilö (puheenjohtaja, sihteeri, varapuheenjohtaja, rahastonhoitaja tai jäsenvastaava) voi päivittää myös yhdistyksen rekisteritietoja sekä saa Yhdistysnetin kautta käyttöönsä oman yhdistyksensä jäsentiedot. Yhdistyksen vastuuhenkilö sitoutuu käsittelemään jäsentietoja luottamuksellisesti ja huolellisesti. Tietoja ei saa antaa eteenpäin kolmannelle osapuolelle.

Kaikki Yhdistysnetin sisältö on tekijänoikeussuojattu ©Mannerheimin Lastensuojeluliitto.

Mannerheimin Lastensuojeluliitto pyrkii pitämään sivuston sisällön oikeana ja ajantasaisena. MLL ei kuitenkaan takaa, että sivujen sisältö aina olisi täysin virheetöntä, kaiken kattavaa ja ajantasaista.

MLL ei vastaa Yhdistysnetistä linkitettyjen muiden tahojen ylläpitämien sivujen sisällön oikeellisuudesta.

Yhdistysnetin sisältöä saa lainata tekijänoikeuslain mukaisesti MLL:n toiminnan puitteissa. Lainattaessa on aina mainittava lähde. Sisältöä sisältävän materiaalin käyttäminen kaupalliseen tarkoitukseen sekä yritystoiminnan edistämiseen on kysyttävä lupa. Sivujen kuvien käyttöön on aina kysyttävä lupa. Sivuilla on käytössä kävijäseuranta.

Yhdistysnetti mahdollistaa tiedon jakamisen ja vuorovaikutuksen toisten käyttäjien kanssa. Käyttäjä vastaa itse jakamansa tiedon oikeellisuudesta.

• Kunnioitetaan toisten mielipiteitä. Toisia ei saa haukkua tai nimitellä. Omia mielipiteitä puolustetaan asiallisesti.
  • Ei saa linkittää lainvastaiseen tai muutoin asiattomaan aineistoon.
  • Ei saa käyttää alatyylisiä ilmaisuja tai kiroilla
  • Rasistiset ja muuten ihmisiä, yhteisöä, uskontoa tai etnistä alkuperää loukkaavat tai rikokseen yllyttävät viestit ovat ehdottomasti kielletty.

Yhdistysnetin ylläpidolla on mahdollisuus jälkimoderoida keskusteluita. Ylläpito poistaa kaikki asiattomat ja loukkaavat kommentit ja sisällöt.