Suodata aiheen mukaan

Suodata keston mukaan

Suodata kohderyhmän mukaan

115. Soften-harjoitus

Harjoitellaan pareittain kuuntelemista ja huomataan kuuntelemisen merkitys sekä koetaan, miltä tuntuu tulla kuulluksi.
Katso tehtävä

117. Läsnäolon taito

Harjoitellaan sanatonta viestintää ja toisen kohtaamista piirissä tehtävän leikin avulla.
Katso tehtävä

213. Mielikuvamatka 7.-luokkalaiseksi

Pohditaan ryhmään liittymistä muistelemalla omaa yläkoulun aloittamista mielikuvaharjoituksen avulla.
Katso tehtävä

401. Verkko nuorten arjessa

Pohditaan median ja internetin roolia omassa elämässä lähtemällä mielikuvitusmatkalle omaan arkipäivään.
Katso tehtävä

440. DIGIFIT - treeniharjoitusohjelma aikuisille

DIGIFIT-treeniharjoitusten avulla tarkastellaan mediankäytön vaikutuksia omaan hyvinvointiin ja kokeillaan erilaisia tapoja vähentää digitaalista kuormitusta ja tykyttävää teknostressiä.
Katso tehtävä

441. DIGIFIT-treeniharjoitusohjelma nuorille

DIGIFIT-treeniharjoitusten avulla tarkastellaan mediankäytön vaikutuksia omaan hyvinvointiin ja kokeillaan erilaisia tapoja vähentää digitaalista kuormitusta ja tykyttävää teknostressiä.
Katso tehtävä

601. Tilanneanalyysi

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on konkretisoida jonkin tilanteen herättämiä ajatuksia ja kehollisia reaktioita ja niiden yhteyttä käyttäytymisen valintoihin.
Katso tehtävä

602. Kolme toivomusta

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on itselle tärkeiden asioiden kirkastaminen ja havainnollistaminen.
Katso tehtävä

605. Uuden edessä

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on hyvään elämään liittyvien tekojen ja valintojen pohdinta.
Katso tehtävä

607. Lämpimät korvapuustit

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on kontrollointipyrkimysten havainnollistaminen.
Katso tehtävä

610. Hengityksen seuraaminen

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on pysähtyä tähän hetkeen havainnoimalla omaa hengitystä.
Katso tehtävä

611. Tässä ja nyt

Mielikuvaharjoituksen tavoitteena on pysähtyä tähän hetkeen eri aistien (tunto-, kuulo-, hajuaisti) avulla.
Katso tehtävä

613. Tietoinen liike

Liikunnallisen tietoisuusharjoituksen tavoitteena on pysähtyä tähän hetkeen liikkeen avulla.
Katso tehtävä

614. Tietoinen kävely

Liikunnallisen tietoisuusharjoituksen tavoitteena on pysähtyä tähän hetkeen liikkeen avulla.
Katso tehtävä

615. Rusinoiden syöminen

Harjoituksen tavoitteena on havainnollistaa tietoista syömistä ja siihen liittyvää kokemusta vastakohtana ei-tietoiselle ja automaattiselle syömiselle.
Katso tehtävä