Suodata aiheen mukaan

Suodata keston mukaan

Suodata kohderyhmän mukaan

211. Minä ryhmän ohjaajana

Mietitään itselle ominaista tyyliä ohjata ryhmää ja omia vahvuuksia ohjaajana rakentamalla oma ohjaajakollaasi.
Katso tehtävä

212. Yhteinen sarjakuva

Pohditaan yhdessä laadittavien sarjakuvien avulla ryhmän ohjaamisessa eteen tulevia haastavia tilanteita.
Katso tehtävä

217. Ryhmän ohjaajan muistilista

Laaditaan yhteinen kuvaus sitä, mihin tukioppilaiden tulee kiinnittää huomiota ryhmän ohjaamisessa, ja ideoidaan hyvää yhteishenkeä lisäävää toimintaa.
Katso tehtävä

318. Tukioppilastoiminnan puu

Tukioppilaspuun avulla hahmotetaan tukioppilastoiminnan kokonaiskuvaa, pohditaan tukioppilastoiminnan tavoitteita ja arvioidaan, onko toiminta tavoitteiden mukaista.
Katso tehtävä

425. Mediavisa

Suunnitellaan mediaan liittyvä mielipidekysely kummitunnille.
Katso tehtävä

513. Kaikille sopivat harjoitukset

Oppilaat toteuttavat matalan kynnyksen harjoituksia, johoihin kuka tahansa voi osallistua.
Katso tehtävä

514. Kummitunnin suunnittelu

Tukioppilaat suunnittelevat ja pitävät kummitunnin nuoremmille oppilaille rasisminvastaisuudesta ja kunnioittavasta kohtaamisesta. Nuoremmat oppilaat saavat tietoa maahanmuutosta.
Katso tehtävä