Kampanjakumppanit

MLL:n kampanjakumppanit lahjoittavat tuotemyynnistään osan MLL:n työlle. Kampanja-ajat ja lahjoitettavat summat myydystä tuotteesta tai palvelusta vaihtelevat yrityksen toiveiden mukaan.


Lasten Päivän Säätiö – Huvittelemalla hyvää Linnanmäellä

Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt vuonna 1950 avattua Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2018 Lasten Päivän Säätiö lahjoitti lastensuojelutyölle 4,5 miljoonaa euroa. MLL on yksi Linnanmäen ja Lasten Päivän Säätiön perustajista ja näin myös yksi lahjoituksen saaneista kohteista. Kiitos jokaiselle huvipuistovieraalle, joka on osaltaan kerryttänyt lahjoituspottia ja ollut näin iloinen hyväntekijä.

Lisätietoja Linnamäestä


Jävla Sås Bolag Oy

Jävla Sås Bolag Oy julkaisee elokuussa 2019 uuden tomaattikastikkeen, jonka lanseerauskampanjan aikana kastikkeen myynnistä kertyneet tuotot yritys lahjoittaa Mannerheimin Lastensuojeluliitolle kiusaamisen vastaiseen työhön.

Tomaattikastike tehdään niistä Närpiön Vihanneksen kasvattamista tomaateista, jotka ovat liian erilaisia mahtuakseen EU-standardeihin. Näin Jävla Sås Bolag Oy tekee tuplasti hyvää, kun se on mukana vähentämässä hävikkiä ja tukemassa MLL:n kiusaamisen vastaista työtä.

Lue lisää Jävla Sås Bolag Oy:stä

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Snellman – Onnen kesä kuuluu kaikille

Snellman keräsi vuoden 2018 kesän Onnen kesä kuuluu kaikille -kampanjallaan 50 000 euroa suomalaisten lasten hyväksi. Tänä kesänä kampanja jatkuu ja kampanjatuotteina ovat uudet lapsiperheille suunnatut Kuoreton Iivari -grillimakkarat. Snellman lahjoittaa jokaisesta myydystä paketista 10 snt.

Kampanjan tuotto jaetaan kolmen vähävaraisia tai muuten enemmän onnea tarvitsevia lapsia auttavan suomalaisen järjestön kesken. MLL on yksi näistä kampanjan tuotoilla tuettavista järjestöistä, jossa kampanjan tuki ohjataan Lasten ja nuorten puhelimelle ja netille. MLL:n Lasten ja nuorten puhelimeen ja nettiin tulee vuosittain lähes 20 000 yhteydenottoa. Palvelu on auki vuoden jokaisena päivänä ja erityisesti kesällä se voi olla ainoa taho, johon lapsen on helppo ottaa yhteyttä.

Lisätietoja Snellmanin Onnenkesä-kampanjasta

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Eckes-Granini Finland Oy Ab

Yuzunautit ja Marli Juissi vastustavat kiusaamista ja siirtyvät Next Levelille Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa. Juissi-kampanjan aikana 1.5.-31.8.2019 kerättiin mahtipotti eli 10 000 euroa MLL:n kiusaamisen vastaiseen työhön.

Kampanjassa jokainen pystyi auttamaan luomalla kampanjasivulla oman yuzunautin. Lahjoitussumma kertyi sitä suuremmaksi mitä enemmän yhdessä chillaavia yuzunautteja luotiin.

Lisätietoja Marli Juissin kampanjasta

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Delicard

Lähes kaikissa Delicard-lahjakorteissa on herkkujen ja tuotteiden sijaan mahdollisuus valita lunastusvaiheessa hyväntekeväisyyslahja. Kun saaja valitsee tämän vaihtoehdon, tukee hän valinnallaan MLL:n työtä. Delicard tilittää tuen lyhentämättömänä Mannerheimin Lastensuojeluliitolle.

Delicard-lahjakortit

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Sucros Oy / Suomen Sokeri Oy

Sucros ja Suomen Sokeri haluavat olla mukana kasvattamassa suomalaisten lasten ja nuorten hyvinvointia tukemalla vuonna 2019 MLL:n Lasten ja nuorten puhelinta. Yritysten tuella MLL pystyy muun muassa kouluttamaan uusia vapaaehtoisia vastaajia lasten ja nuorten yhteydenottoihin sekä varmistamaan lapsille ja nuorille jatkossakin maksuttomat puhelut Lasten ja nuorten puhelimeen.

Tutustu Dansukkerin innostavien reseptien maailmaan

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Mediatoimisto Voitto

Mediatoimisto Voitto antoi Mannerheimin Lastensuojeluliitolle joululahjaksi vuonna 2018 oman henkilökuntansa aikaa ja osaamista. Joululahja konkretisoituu vuoden 2019 aikana, kun Mediatoimisto Voiton henkilökunta tekee pro bono -työnä MLL:n mediakasvatustiimin kanssa ison strategisen kehityshankkeen, jossa määritellään hankkeelle tärkeimmät kohderyhmät, segmentit ja kohderyhmää puhuttelevat sisältökulmat. Näin Mediatoimisto Voitto voi osaltaan olla mukana edistämässä lasten ja nuorten medialukutaitoa ja samalla koko perheen hyvinvointia.

Lisätietoja MLL:n yhteistyöstä Mediatoimisto Voiton kanssa

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy tarjoavat asiakkailleen ulkoporealtaissaan kylpemisen ihanuutta Skandinaaviseen ilmastoon. Yritykset haluavat vuonna 2019 tukea kotimaan lapsia ja lahjoittavat 25 euroa/myyty ulkoporeallas Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lasten ja nuorten puhelimelle.

veloxia.fi – sivusto