Kampanjakumppanit

MLL:n kampanjakumppanit lahjoittavat tuotemyynnistään osan MLL:n työlle. Kampanja-ajat ja lahjoitettavat summat myydystä tuotteesta tai palvelusta vaihtelevat yrityksen toiveiden mukaan.


Delicard

Lähes kaikissa Delicard-lahjakorteissa on herkkujen ja tuotteiden sijaan mahdollisuus valita lunastusvaiheessa hyväntekeväisyyslahja. Kun saaja valitsee tämän vaihtoehdon, tukee hän valinnallaan MLL:n työtä. Delicard tilittää tuen lyhentämättömänä Mannerheimin Lastensuojeluliitolle.

Delicard-lahjakortit

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Sucros Oy / Suomen Sokeri Oy

Sucros ja Suomen Sokeri haluavat olla mukana kasvattamassa suomalaisten lasten ja nuorten hyvinvointia tukemalla vuonna 2019 MLL:n Lasten ja nuorten puhelinta. Yritysten tuella MLL pystyy muun muassa kouluttamaan uusia vapaaehtoisia vastaajia lasten ja nuorten yhteydenottoihin sekä varmistamaan lapsille ja nuorille jatkossakin maksuttomat puhelut Lasten ja nuorten puhelimeen.

Tutustu Dansukkerin innostavien reseptien maailmaan

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Mediatoimisto Voitto

Mediatoimisto Voitto tukee Mannerheimin Lastensuojeluliittoa osallistumalla MLL:n mediakasvatustyön kehittämiseen. Mediatoimisto Voiton henkilökunta tekee vuonna 2019 pro bono -työnä MLL:n mediakasvatukselle ison strategisen kehityshankkeen, jossa määritellään hankkeelle tärkeimmät kohderyhmät, segmentit ja kohderyhmää puhuttelevat sisältökulmat. Näin Mediatoimisto Voitto voi osaltaan olla mukana edistämässä lasten ja nuorten medialukutaitoa ja samalla koko perheen hyvinvointia.

Lisätietoja Mediatoimisto Voitosta

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy tarjoavat asiakkailleen ulkoporealtaissaan kylpemisen ihanuutta Skandinaaviseen ilmastoon. Yritykset haluavat vuonna 2019 tukea kotimaan lapsia ja lahjoittavat 25 euroa/myyty ulkoporeallas Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lasten ja nuorten puhelimelle.

veloxia.fi – sivusto