Kampanjakumppanit

MLL:n kampanjakumppanit lahjoittavat tuotemyynnistään osan MLL:n työlle. Kampanja-ajat ja lahjoitettavat summat myydystä tuotteesta tai palvelusta vaihtelevat yrityksen toiveiden mukaan.


Huutokaupat.com

Huutokaupat.com on suomalainen verkkohuutokauppa, jolta löytyy Avainlippu-tunnus ja johon luottavat niin viranomaiset kuin tuhannet yrityksetkin kauppapaikkana. Kotimaisena yrityksenä he haluavat olla mukana tukemassa lasten ja nuorten hyvinvointia Suomessa. Huutokaupat.com lahjoittaa 1 sentin/huuto vuoden 2018 aikana kertyneistä huudoista verkkosivuillaan Mannerheimin lastensuojeluliitolle.

huutokaupat.com – sivusto


Delicard

Delicard-lahjakortin saanut voi valita lahjaksi lunastusvaiheessa myös herkun tai tuotteen sijasta lahjoituksen MLL:n työlle.

Delicard-lahjakortit

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Mediatoimisto Voitto

Mediatoimisto Voitto tukee Mannerheimin Lastensuojeluliittoa osallistumalla MLL:n mediakasvatustyön kehittämiseen. Mediatoimisto Voiton henkilökunta tekee vuonna 2019 pro bono -työnä MLL:n mediakasvatukselle ison strategisen kehityshankkeen, jossa määritellään hankkeelle tärkeimmät kohderyhmät, segmentit ja kohderyhmää puhuttelevat sisältökulmat. Näin Mediatoimisto Voitto voi osaltaan olla mukana edistämässä lasten ja nuorten medialukutaitoa ja samalla koko perheen hyvinvointia.

Lisätietoja Mediatoimisto Voitosta

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy

Veloxia Oy Scandinavian Outdoor Spas ja Passion Spa Oy tarjoavat asiakkailleen ulkoporealtaissaan kylpemisen ihanuutta Skandinaaviseen ilmastoon. Yritykset haluavat vuonna 2019 tukea kotimaan lapsia ja lahjoittavat 50 euroa/myyty ulkoporeallas Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lasten ja nuorten puhelimelle.

veloxia.fi – sivusto