Lasten ja nuorten puhelimen yhteistyökumppaniksi

Keskustelu, joka voi muuttaa nuoren ihmisen koko elämän

Jokaisella lapsella ja nuorella pitäisi olla joku, joka kuuntelee. Liian moni jää huolineen yksin. Yksi aikuinen, jolla on aikaa kuunnella, voi muuttaa nuoren ihmisen elämän.

MLL:n Lasten ja nuorten puhelin päivystää vuoden jokaisena päivänä. Yhteyttä voi ottaa nimettömästi mistä tahansa mieltä painavasta asiasta ja puhelu on soittajalle maksuton. MLL:n kouluttamat, vapaaehtoiset päivystäjät käyvät yli 25 000 puhelin-, chat- tai nettikirjekeskustelua vuodessa. Palvelu saa lapsilta ja nuorilta kiitosta kiireettömyydestä ja siitä, että päivystäjät suhtautuvat kaikenlaisiin huoliin ja tunteisiin arvostaen. 80 % lapsista ja nuorista tuntee palvelun.

Yhteydenottoja tulee enemmän kuin mihin pystymme vastaamaan. Tarvitsemme tukeanne muun muassa uusien päivystäjien kouluttamiseen, päivystäjäverkoston ohjaamiseen ja jatkokouluttamiseen sekä lasten puhelumaksujen kattamiseen. Haluamme myös kehittää palvelua esimerkiksi lisäämällä iltapäivystysaikoja ja tarjoamalla mahdollisimman monia eri tapoja olla yhteydessä päivystäjään.

Etsimme pääyhteistyökumppania, joka

  • haluaa mahdollistaa aikuisen avun ja kiireetöntä, luottamuksellista aikaa lapsille ja nuorille kaikissa tilanteissa vuoden jokaisena päivänä.
  • haluaa sitoutua pitkäjänteiseen yhteistyöhön palvelun ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi.

Tarjoamme pääyhteistyökumppanille muun muassa

  • näkyvyyttä korvaamattoman tärkeän palvelun tukijana ja lasten ja nuorten puolustajana.
  • MLL:n vahvan brändin sekä Lasten ja nuorten puhelimen työntekijöiden asiantuntemuksen yrityksen oman viestinnän tueksi.
  • tietoa ja lasten näkemyksen siitä, millaista on olla lapsi Suomessa.

Lasten ja nuorten puhelin

Ota yhteyttä

Tiina Vienanlinna

Varainhankintapäällikkö

tiina.vienanlinna(at)mll.fi
050 472 2445