Kerro oma MLL-tarinasi

Mikä on sinun MLL-tarinasi? Miten sinä tulit mukaan? Mikä sinut pitää mukana? Mikä on parasta mitä sinulle on MLL:n toiminnassa tapahtunut? Mikä viimeksi nauratti? Alkuvuodesta kerromme tarinoita yhteisestä järjestöstämme. Hyppää mukaan jakamalla MLL-tarinasi sosiaalisessa mediassa.

Alkuvuodesta MLL-tarinansa somessa jakavien kesken arvomme Oppi ja ilo -tuotepalkintoja (2 kpl 35 euron arvoisia tuotepaketteja). Kilpailuun voit osallistua tekemällä postauksesta Instagramissa, Twitterissä tai Facebookissa julkisen ja lisäämällä siihen hashtagin #MeidänMLL. Arvonta suoritetaan 18.3.2019 kello 10 ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Ottamalla käyttöön Facebookin profiilikuvakehyksen voit myös kertoa olevasi lasten asialla.

Kuvakehyksen löydät Facebookista muokkaamalla profiilikuvaa ja valitsemalla ”lisää kehys”. Kehyksen nimi on ”MLL – olen lasten asialla | puhekupla”, mutta löydät sen helposti hakusanalla MLL.

Kommentit

1. Pienellä paikkakunnalla oli ollut pitemmän aikaa samaa puheenjohtaja hän etsi seuraajaa. Jos en olisi hommaan ryhtynyt 87vuotta vanha yhdistys olisi loppunut ja halusin ehdottomasti tehdä asioita paikkakunnan lapsien hyväksi. Olen ollut mukana kohta 9 vuotta. Mukana pitää se, ettei paikkakunnalla ole lapsien ”asianajajia” ja yhdistyksessä on mukana samanhenkisiä ja jos me mitä täällä halutaan,niin aletaan sitten porukalla sitä työstämään ja jossain mittakaavassa ollaan saatu asioita eteenpäin kun ollaan =MLL. Meillä on kuitenkin jo nimenä jonkinlainen velvoite ja vastuu ja ollaan roolimme hyvin kannettu näinä vuosina, meihin luotetaan. On edelleen palava halu järjestää juuri alle kouluikäisille toimintaan mitä täällä ei ole, kun seurakunnan. Koska se on tärkeää kun sie oot sen lapsen kaa kotona että tapaat vertaisiasi tai että 3v saa alottaa ihka ekan oman liikkakerhon tai muskarin.