Nuorten keskustelupalsta seurustelusta

mä haluan poikaystävän!

4.2.2011 klo 16:50:37
;)  
Kaikilla mun kavereilla on poikaystävä. Aluks se oli mulle ihan sama, mut nyt itekki kaipaan sellast läheisyyttä ja sellast. En oo kovin vanha viel mut ois silti ihanaa jos ois poikakaveri. Miten saisin sellasen ku oon tälläne ujo nii ei kukaa kuitenkaa mun kaa haluis seurustella :( HELPPII

Re: mä haluan poikaystävän!

6.2.2011 klo 15:34:32
POIKA 15  
mä alkaisin :) vaikutat kivalta ja pojan saa jos sä yrität saada sen huomion. hanki vaik sen puh. numero tai mese tai facebook tai joku tai alat vaan jutteleen. tietenkin jos on vähän nuori viel, eli jotai 11v. niin sitten pitää vaan oottaa pari vuotta, kosk sillon ei viel poikii kiinnosta niin paljoo. ja mä en ihan usko et sun KAIKILLA kavereilla on poikakaveri. mäkin oon muuten ujo ja mullakin on sama ongelma. AUTTAKAA PLIIS!!!!

6.2.2011 klo 16:27:15
Nappis  
:O Siis olin ekaks et kirjotinko mä ton joskus tänne?? Siis sul on 100% sama tilanne ku mulla.. Mut sun pitää oikeesti tykätä jostain ei vaan et no tos on poika alan seukkaa sen kaa.. vaan se tulee ajan kanssa. :D ;D kantsii oottaa

6.2.2011 klo 18:37:07

Se, että sun kaverit seurustelee ei tarkota että sun pitäs löytää poikaystävä heti. Tietty kaikki kaipaa läheisyyttä, mutta seurusteluun ei pidä ruveta liian kevein perustein.

Jos oot tyyliin alle 13, niin oikeesti, odota vielä vähän aikaa. Vaikka kaikkien ihmisten kehitys onkin eritahtista, niin silti siinä iässä kaikki on niin epävarmoja itsestään, että ei kannata. Sitä paitsi sillon seksuaalinen kehitys ei oo valmis kahdenkeskeiseen lähmimiseen poikien kanssa. Tosin usein ihminen ei oo valmis seurustelemaan viel 15-vuotiaanakaan.

Mutta älä rupee missään tapauksessa seukkaamaan, jos ainoa syy on, että haluat olla kuten kaverisikin.

7.2.2011 klo 08:37:25
Salla-Serena , Verkk@ri  
Heips!

Yleensä ihmissuhteet vaatii paljon aikaa ja myös hyviä hermoja usein. Annan kuitenkin sellasen vinkin ettei pakottavalla tarpeella löydä ihmistä kenestä välittäisi oikeasti, vaikka haluaisikin. Usein sellaset lähimmät ihmiset löytää ajan kanssa ja pikku hiljaan. Ja hei tutkimuksien mukaan suurin osa nuorista ei kuitenkaan oo parisuhteessa, että ei sulla vielä mitään hätää oo :)

Anna vaan itelles aikaa ja oo oma ittes, koska oot hyvä just tollasena ja löydät vielä kyllä sen ihmisen joka välittää susta ja sä välität siitä :)

Hauskaa kevään odotusta! :)

Re: Re: mä haluan poikaystävän!

7.2.2011 klo 09:31:15
"aikuinen"  
Ajatuksenne kuulostaa juuri siltä, miltä itsestäni tuntui vuosia sitten. Tuntuu että kaikki muut seurustelee ja itse ei koskaan! Nuorena sitä on niin kauhea kiire jokapaikkaan!

Ujous ei ole mikään este seurustelulle.. tai se ei ole mikään syy miksi et koskaan muka saa seurustella. Kun aika on kypsä ja joku oikea osuu kohdalle niin kyllä se siitä.

Mutta se edellyttää sitä että sinusta itsestä tuntuu hyvältä. Kun itselläsi on hyvä olo, pystyt rentoutumaan ja näin ollen pääset ujoudestakin. Epätoivoinen ei kannata olla ja alkaa seurustelemaan ensimmäisen vastaantulevan kanssa vain siksi että haluaa seurustella. Kyllä toisesta täytyy tykätä! Itse tein sen virheen että aloin seurustella ensimmäisen kanssa kun halusin vain jonkun.. En ole katunut sitä, koska nuorena tule tehtyä tyhmyyksiä ja niistä oppii! Virheitäkin pitää tehdä..

Ja joku löytää elämän kumppaninsa 15 vuotiaana.. toinen 30 vuotiaana.. Itse olen nyt 23v enkä seurustele. Poikaystäviä on ollut ja mennyt.. Jokainen on tuonut väriä elämään ja jokaisesta on oppinut uutta. Jokaisen kohdalla oppii itsestäänkin jotain uutta.. Se on elämää! =)

Tsemppiä!!

Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

27.2.2011 klo 01:29:51
ihanus  
mulla sama ongelma :( kaikki luokkalaiset olleet yhessä jonkun kaa ihan silleen kunnolla jo kolmosella ja niin, ja mä en ole koskaan ees pitäny ketään kädestä. En todellakaan uskalla ite tehä aloitetta, joten odotan vaan prinssi uljasta, tosin hirmusen epätoivosena. Mulle kelpais melkeenpä kuka tahansa, joka ois ees vähän jonkun näkönen, mutta ei, mulle ei ole kiinnostusta. Kai mä vaan olen luotu tälläseksi ikuiseksi sinkuksi :/

pojat

18.7.2011 klo 16:33:25
mansikka  
hei olen tyttö ja mäki joskus haluaisin poikaystävän mutta yks hyvä kaveri sanoi mulle et .-ei sulla oo mitään kiirettä älä hosu.-mä ymmärsin et pojat itse tulee jos haluavat

21.7.2011 klo 16:50:02
Tyttö 14-v.  
Mustakin joskus tuntuu siltä, et haluaisin jonkun jolle voisin aina puhua ja joku jonka vierel vois olla. Ois ihanaa löytää joku ihana ihminen, mutta sitten tuntuu väärältä tykätä jostain tyypistä vaan sen takia että parempaakaan ei nyt ole ja että haluaa vaan seurustella. Pitäis tosissaan rakastua ensin, mutta en jaksais vaan odottaa sellasta ihmistä.

18.8.2011 klo 15:58:14
Paska puhetta  
Elikkä siis poikaystävää ei tarvitse rakastaa. ja on coolia "seurustella". Ja ihmiset kypsyy ja kasvaa eri tahtia. Koita jotain vanhempaa kollia ;) Muutaman vuoden ikäero on enemmän hyvästä kun pahasta. Itellänikin on 18v kundi jonka kanssa olen seurustellut jo 3v ja ollaan myös kihloissa oltu melkein 6kk. Ja toinen kundi on 17v ja hänen kanssaan en seurustele julkisesti vaikka olemme olleet seksisuhteessa jo reippaasti yli vuoden. VAIKKA RAKASTANKIN kihlattuani nii silti toisesta ihmisesta saa jotain erillaista. Olen muuten 17.

16.1.2012 klo 20:43:41
saara1903  

29.1.2012 klo 18:50:19
Kokenut  
Ala-asteella on turhaa ruveta seurustelemaan, se ei ole aitoa rakkautta. Tiedän mitä ajattelette, haluatte niin kovasti seurustella ja "alkaa" mutta olen itsekin ollut nuori. Vakavia suhteita alkaa olla jo 7. luokalla. Ei nyt millään itserakkaudella, mutta mä oon muutenkin ollu aina tällänen asiallinen pienestä pitäen ja tiedän kyllä mistä puhun. itse aloitin seurustelun 8. luokalla, olihan se ensin vähän sellasta "tuuks tänää kaupugille" ja "pussataa" mutta ysistä lähtien tää on ollu jo tosi aitoa. Seurustelen vieläkin nykyisen pojan kanssa. Sitten vielä tähän : Hyvännäköiset pojat on yleensä liian täynnä itseään, oma poikaystäväni ei ollut mikään suosittu eikä mikään kauean söpökään, mutta luonne ratkaisi! Tiedän että haluatte niiin kovasti seurustella, tiedän miltä teistä tuntuu, mutta odottakaa vielä että löydätte tyypin joka oikeasti rakastaa. Muuten voit joutua pettymään!

1.2.2012 klo 15:26:57
hotttt or notttt  
mäki niin kaipaan poikaystävää! seurustelin melkeen vuoden yhen ihanuuden pojan kans, mut sit jätin se koska olin niin tyhmä! oon nätti, mukava, kiinnostava, muodollinen, hauska tyttö, mut kukaan ei haluu mua koska musta puhutaan pahaa..syyttä... en toivo kun et saisin poikaystävän jonka kanssa vois viettää aikaa, saada pusuja ja haleja...

Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

29.12.2012 klo 21:44:41
halinalle ;)  
miekii kaipaisin söpöö poikaa vaik vaa kaveriks... Semmoi et puhuttas ain faces ja hengattas aina joskus ulkon..
Mun hyväl kamul poikii riittää ja se ain puhuu niist ku ne on nii ihanii esitän ain et en välitä mut oikeest mä kaipaan poikaa jota vois halata vaik kaverimieles...

31.12.2012 klo 12:08:52
ei näin  
Poika 15 kyllä voi kiinnostaa!! :D taidat olla tyttö¿ o_O

12.3.2013 klo 21:14:55
:)  
joo....mul on sama tilanne ite oon 13-vuotias tyttö
enkä oo ees nätti...

13.3.2013 klo 18:09:55
Moikka  
Hei.
Olen itse muutaman vuoden vanhempi teitä.
Sain itse vasta poikaystävän tässä noin vuosi sitten, olemalla oma itteni ja meillä menee nyt ihan hyvin.
En itsekkään ole mitenkään kaunis, en etes käytä meikkejä.
Kaikki järjestyy kun jaksaa odottaa.

Kyllä teillekkin joku viellä lyötyy olen siitä aika varma.

Tsemppiä olkaa vain sellaisia ihanii kun ootte muuta ei tarvitse esittää.

[Viesti poistettu]

15.3.2013 klo 22:55:38
Ylläpitäjä  
Ylläpitäjä on poistanut tämän viestin.

[Viesti poistettu]

27.5.2013 klo 22:11:36
Ylläpitäjä  

30.5.2013 klo 21:38:13
Marjaana  

[Viesti poistettu]

2.6.2013 klo 20:33:14
Ylläpitäjä  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

3.6.2013 klo 19:11:49
Hämmentynyt  
Siis itsekkin kaipaan läheisyyttä ja välillä harmittaa että ei ole tyttö ystävää mutta kun katsoo oman ikäisten seurustelusuhteita on ne kyllä ihan täysiä vitsejä...siellä jossain ylempänä joku tyttö mainitsi pyörittävänsä montaa jätkää yhtä aikaa hei oikeasti toi on törkeää ja se mies kenen kanssa olet kihloissa ansaitsisi paremman naisen eikä tuollaista pettäjää/valehtelijaa... itse siis olen seurustellut kaksi vuotta vanhemman tytön kanssa mutta suhde ei onnistunut pitkän välimatkan takia... olen siis 16

[Viesti poistettu]

10.6.2013 klo 17:18:24
Ylläpitäjä  

19.6.2013 klo 19:19:00
12v poika  
Mul on sama tilanne. Haluisin tyttöystävän. Oon ihastunu yhteen mun saman harrastuksen tyttöön. Ihan kuin sekin olis ihastunu muhun vähäsen. Me vilkuillaan välillä toisiamme. MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ?!? AUTTAKAA!?!

22.6.2013 klo 10:33:44
13.v tyttö tampereelta  
itse täytän ihan kohta 13 ja en oo viäkään seurustellu tai mitään , alkaa hieman tympimään jo mutta kai sen kaa on vaa elettävä. Siirryn ylä-asteelle nyt kesäloman jälkeen. Ois se ihanaa löytää poikaystävä joka olis ihana :)

ÄÄÄ haluun poikaystävän

22.6.2013 klo 14:00:23
sapa1  
oon 14v tyttö oon seurustellu kerra mut se oli semmosta leikki keskestä seurusteluu. Mut haluisin olla sen kaa kahestaa tai nii eikä mitää kaveriporukassa hengaamista eikä mielellää kaukosuhteita ja nii et poikaystäväni soittaisi minulle :)

22.6.2013 klo 14:25:36
Sapa1  
Moi! :) oon 13 vuotias (kohta 14) tyttö ja asun oulus mut musta tuntuu et kukaa ei tykkää musta :( oon aijemmi seurustellu 2 kertaa mut toin oli pelkkää viestittelyy ja toine semmone et oltii kaveriporukas. Mut haluisin oikeesti seurustella ja haluisin olla kahestaa jonku kans ei mitää kaveriporukkaa (tietenkin joskus) ja haluisin myös et mullekki soiteltais tartten apuu! pliis joku vastatkaa:) p.s en haluis mitää kaukosuhteita :)

[Viesti poistettu]

22.7.2013 klo 16:34:51
Ylläpitäjä  

25.7.2013 klo 20:28:02
Tytzy99  
Olen 14vuotias tytzy. Ja haluasin poikakaverin:3. Olen niin ujo kans.:c.... Olen Sinkku.

29.7.2013 klo 10:08:14
jasmin  
Mene juttelee hänen kansaan ja kerro kuinka paljon pidät hänestä! ♥

Haluun poikaystävän!

15.9.2013 klo 01:22:46
Tyttö15  
Oon 15v tyttö, enkä oo koskaan seurustellu. Kukaan ei näytä ees välittävän. Mulla on vaan muutama kaveri ja me ollaan kaikki tällasii ujompii kun muut ja kaikki ollaan muihin verrattuina lyhyitä. Kukaan meistä ei meikkaa, ei oo koskaan ollu poikaystävää ja puhutaan tosi harvoin muille tytöille, eikä melkein koskaan pojille. Eikä kukaan koskaan puhu meille. Meidät jätetään joka paikassa muiden ulkopuolelle. Me ei olla ihan täydellisen näkösii (mun mielestä) Itsekkin näytän paljon nuoremmalta, kuin mitä oikeasti oon.
Haluisin niin paljon poikaystävän! Ulkonäkö ei oo mulle enää niin tärkeää, kuin luonne. Oon huomannu monia keiden kaa tahtois niin kovasti seurustella, mutta en voi tehdä aloitetta kun oon ihan liian ujo..

Re: Haluun poikaystävän!

19.11.2013 klo 16:07:32
marsufani  
Haluisin poikaystävän mut kukaan ei oo kiinnostu musta ja oon tosi ujo

[Viesti poistettu]

24.11.2013 klo 11:33:14
Ylläpitäjä  

30.11.2013 klo 14:56:55

2.12.2013 klo 18:28:53
hanna.@  
sama tääl haluisin poikakaverin mutta ei

2.12.2013 klo 19:41:11
hanna.@  
sama täälä HALUISIN POIKAKAVERIN mutta se ei onnistu

3.12.2013 klo 17:29:25

mullaki o sama ongelma mut mun luokal vaa jotain 2 seurustelee ja mä oon huomannu et niil on kauheest riitoi ja tämmöstä ehkä sun kannattais oottaa viel pari vuotta

15.2.2014 klo 19:24:08
Kiusattu  
Nykyään tuntuu että kaikilla on jo poikaystävä.. :/ ite oon ysillä ja mun kavereista suurin osa seurustelee jo.. Ja must jotenkii tuntuu et nykyää kaikki jotka on laihoja ja suosittuja ni "voi seurustella" mua itteää on kiusattu seiskasta asti vain sen takia koska mulla on kaksoisleuka ja mua on haukuttu Jope Ruonansuuksi eli Jopeksi koska sillä on kaksoisleuka. Mut joo ei siitä enempää. Mut vaikka kuinka tuntuu et haluis jo poikaystävän ei kannata hätäillä liikaa (: Muuten oikeesti voi sydän särkyy ja nuorena sitä ei välttämättä osaa kunnolla käsitellä.. Odottakaa rauhassa!

6.3.2014 klo 18:32:49
Mä haluun poika ystävän  
Etsin poika kaveria mikä olis söpö ja pitudeltaan 150 vähän kun mää

6.3.2014 klo 18:36:36
Oot söpö  
Voitko alkaa munkaa oon 13ww täytän pian14
oon ujo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

28.3.2014 klo 21:35:42
joona79  
vois alkaa ihan sama mist päin on

28.3.2014 klo 21:37:44
joona79  
mist päin oot oon 12 oon 156 pitkä

31.3.2014 klo 20:05:24
.  
Sinuna minä ainakin etsisin pojan kenestä tykkäisin ja kirjoitaisin lapun jossa kysyt onko poika kiinostunut sinusta jos poika on jonkun toisen kanssa en kehoitaisi silloin yritämään koska siitä voi tulla riitaa tappelua haukuntaa ynnä muuta. jos olet noin 12v (ja jos poika kenestä tykkäät on12v) yleensä silloin pojilla alkaan niin sanotusti:Hormoonit hyrräämään jolloin he katsovat tyttöjä ikään kuin uusin silmin ja he kiinostuvat tytöistä joten kannataa yrittää
P.s Itse olen 12v poika

25.4.2014 klo 23:13:22
nuor mies  
Minkä ikäne ja mis päin suomee asut. [osa tekstistä poistettu]

Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

6.5.2014 klo 20:55:34
Ellioteer -02  
Moi (:
Itekkin kaipailen poikaystävää, rehellistä, komeaa, ja sellaista joka ymmärtää.
Asun Oulussa, ja oon tälläin semi tyyppi.
Facebook, watsapp, kik ja instagram ja tälläset toki löytyy :3
Uskon että kyllä se oikea joskus vastaan kävelee, jokaisella :*
-Tsemppiä kaikille <3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

10.5.2014 klo 22:26:15
läheisyydenhakija  
mä niin kaipaan läheisyyttä, just sellast söpöilyy. mua niin ärsyttää ku mun kaverit tulee jätkiensä kanssa siihen mun nenän etee nuolemaa toisiaa ku ite haluisin poikaystävän :'(

11.6.2014 klo 22:32:53
.:).:(  
Ihan ku mun suusta!:DD
Piti kattoo pari kertaa että kirjotinko mä ton

14.6.2014 klo 22:52:00
moi♥  
Määki ehin poikaystävää ;) mää oon ihan semi tyyppi oon 12 mut kohta 13 ja oon 162cm pitkä. Mut löytää facessta, instasta ja wapissa ♥♡

16.6.2014 klo 15:02:00
poika toijalasta  
Hei tyttö Tampereelta Sä vaikutat mukavalta ja mä täytän juhannuksena 11 ja mä ymmärrän hyvin toisia ihmisiä ja mä osaan soittaa viulua ja mä oon urheilullinen ja pystyisikö meillä synkkaa

19.6.2014 klo 20:25:39
...  
Mäki haluun niiiiiiiin sen yhen, mutta sain tietää että se onki yhen toisen kaa ja se tykkää siitä. Mä murruin ihan kokonaan. Itken joka ilta. Mut elämä on :'(

23.6.2014 klo 22:51:27
Joku 91  
Mä kans haluisin poikaystävän, :) mut en tiiä enää mistä sellaisen sit löytää. :O Ku kaikki mun kaverit on sanonu että odotus palkitaan, mut en tiiä sit, itse alan olemaan jo aika väsyny ja uupunu, koska mulla ei oo varsinaisesti edes oikeata poika kaveriakaan edes, jonka kaa puhua, ku kaikki on vaan niitä netti kavereita ja enkä mä nyt enää jaksais chattaillä semmosten tyyppien kaa tuolla qruiserissa, joista mä en oo kiinostunu, vaan haluasin löytää itselleni sen oikean.

Tuntuu vaan jotenkin tosi turhamaiselta paikalta toi qruiseri, ku oon roikkunu siellä jo ainakin kaksi vuotta, ilman että oisin löytäny sieltä ketään, tai no oon mut ne on semmosia joista mä en oo kiinostunu tai sit ne ei oo minusta, yhen tyypin oon ainuastaan päässy näkemään qruiserin kautta livenä, mut se oli vähän liian miehekäs minulle.

On vaan tosi turhauttavaa istua siellä huvikseen ja oottaa olematonta, ku pitäs vaan jaksaa kirjotella sielä semmosten tyyppien kaa joista en oo kiinostunu ja koska oon niin hyvä sydämminen ihminen ni en hennohtis sanoa niille, että en oo kiinostunu. Ku sit häviäs ne vähäsetkin kaverit sieltä ja sit siellä ei tarvitsisi enää edes kirjoittaa kenenkää kanssa.

Mut joo kaikki ne ihanan, nuorekkaan ja söpön/komeen näköset pojat joihin mä oon yrittäny tutustua siellä, ni ne ei oo vastaillu mun viesteihin mitään tai sit on jättäny kirjoittelemisen kesken ilman mitään syytä, olettasin, että ne eivät ole tällöin olleet kiinostuneista minusta sitten.

Mut joo ehkäpä mä nyt meen asiaan, että ei hirveesti tulis tätä tekstiä, :D vaikka sitä tulee kuitenkin. :P :D Mut joo mä 23 vee tyyppi Etelä Savosta, etsisin itselleni sitä ihanaa, mukavaa/kivaa hauskaa, kilttiä/huomaavaista ja luotettavaa sekä turvallisen tuntuista poikaystävää, joka olis semmonen nuorekas, poikamainen ja posliini vartaloinen poika iältään joku semmonen 18-24.

Itse oon tämmönen hauska, huomaavainen, kiltti ja huumorintajuinen poika, joka etsii toisia poikia aluksi ihan vaan kaveri mielessä ja sit jos jonkun kaa synkkaa ni sit mahdollisesti myös jotain vakavampaakin. :) Mä vaan haluasin semmosen ihanan ja kivan pojan viereeni, jota voi halailla ja vaikka pussatakkin aina välillä :) ja jota vois hemmotella, niin että poikkis tajuas sit joskus hemmotella myös mua, että mun ei tarvitsisi kuitenkaan ihan aina olla mikään palvelija sille, nii ja joka olis sillei luotettava, jolle vois puhua kaikesta niin, että ei tarvitsisi pelätä sitä, että se juoruais niistä sit eteenpäin kellekkään, nii ja jonka kaa vois jakaa kaikki muutkin ilot ja surut ja johon vois tukeutua sit ku itellään on vaikeata. Mut joo en tiiä mikä vika mussa sit on vai onko se vika sit tuolla qruiserissa, ku tuntuu vaan suurimmaksi osaksi oltua siellä ihan turhaa ku siellä vaan jauhetaan ja jauhetaan ja nyt varsinkin se on ruvennu tuntumaan entistä turhamaiselle paikalla ku rupesin nyt kesällä etsimään sitä omaa kultaa sieltä ihan tosissaan. Ku aijemmilla kerroilla olin vaan se hiljanen tyyppi, joka odotti sitä ihmettä, että joku tulis juttelemaan mun kanssa. Mut nyt onkin sit vähän eri meininki jo itellänikin, ku perustin sinne sit poikarakkaus klubin ja toivoin, että sieltä kautta sit joku ihana, nuorekas ja kiva poika hoksais minut ja uskaltas tulla juttelemaan sit mulle. Mutta joo niiku mä jo viestin alussa sanoin ni kaikki kaverit on tosiaan sanonu, että odotus palkitaan, mut en tiiä sit jaksanko mä enää odottaa sitä ihmettä, että joku poika kiinostuisi minusta. Sillä nyt alan olemaan jo niin väsyny ja uupunu tähän poikaystävä etsimiseen, tosin jotku kaverit qruiserissa on mulle sanonu, että sen oman kullan löytää usein vasta sillon ku sitä ei enää eti ja ku sitä vähiten osaa odattaa, eli pitäsköhän antaa sit vaan koko asian olla. :O

24.6.2014 klo 16:32:21
tytsY -97  
Mä en tiiä, et haluunko vielä poikaystävää... Oon syntyny 1997 ja en oo koskaan seurustellu kenenkään kaa. Oikeestaan mullakaan ei oo poikii ees kavereina. Mut katotaan sit ajallaan. : ) Ja toisthan ei oo seurustellu viel 18-vuotiainakaan, joten ei tää nyt niin haittaa... Oon vasta kuustoista... : )

24.6.2014 klo 20:18:30
tyttö  
Itsekkin tuntuu et ois kiva saada poikkis
Oon seurustellu 4x ja oon 12 asun helsingis
Oon aik puhelias ja urheilullinen rakastan eläimii :-)

24.6.2014 klo 23:59:42
RB  

25.6.2014 klo 11:14:40
RB  
Niin siis jos vaikutan yhtään kiinnostavalta nii kommaappa siihe jotain. Olis kiva tutustuu uusiin ihmisiin;) Slashin kaksoisveljet ohoi!

28.6.2014 klo 20:56:26
girl;)  
Mäki tahtoisin poikaystävän
Oon siis 12v ja meen 6lk:lle
Mä oon urheilullinen ja eläinrakas ja en pysty elää ilman musaa
Asun stadis mut mulle on ihs mis päin se toine asuu:)

5.7.2014 klo 17:03:30
Ruupe..  
Olen iältäni 14.82 eli kohta viisitoista, etsisin tyttöystävää aikalaill 13-16v iha sama miss asuu. Olen urheilullinen ja pidän todella paljon musiikista ja elokuvista, eniten haluaisin että vastakkainen osa puoli olisi mukava, huumorintajuinen. Jos kiinnostuit niin olisi kiva jos ottaisit yhteyttä. :)

7.7.2014 klo 03:02:12
10.v Tyttö (Taija)  
Mäki etsiskeken poikkista ja ihan sama mies asuu. Kaukosuhde käy myös.
Asun Pyhäjoella. Käyn myös joka kuukausi mummoni luona Oulussa.
Vaikka olen 10 niin vaikutan kavereideni mielestä paljon ikäistään vanhemmalta.
[osa tekstistä poistettu]

7.7.2014 klo 15:04:19
:)!  

9.7.2014 klo 10:42:22
miksu  
Mä oon 13/01tyttö joka ettii poikkista ja sä kuullostat kiinnostavalta. [osa tekstistä poistettu - HUOM. emme julkaise yhteystietoja]

16.7.2014 klo 15:36:15
moi  
Sulla ei oo mitää kiirettä, se tulee vastaa aikanaa. Anna tilanteen mennä omalla painollaa. Ja on normaalia olla ujo tallasis asiois, itekki mul on ongelmii välil puhuu pojalle. Ehit kyl viel seurustella.

24.7.2014 klo 23:38:56
Lonely Girl ;(  
Täysin sama ongelma :( Mä oon ihastunu vaik kuin moneen poikaan mut... Ketään vaan ei kiinnosta... Ois kiva löytää jonkinlainen hellä mukava ja hyvännäköinen nollakakkonen :)

26.7.2014 klo 20:59:51
ymmärtäväinen  
Oon 12v poika vaikutat kivalta mut asun tosi kaukana eikä oo watsappii eikä paljoo muutakaan mut voitko silti vastata.?

27.7.2014 klo 20:22:08
Emyzii_  
Heii mäki haluun poikaystävän :( oon 15/99 ja 164 pitkä x) Blondit hiukset. Rakastan musiikkia ja urheilua. Oon aika ujo... Oon ollu sinkku jo yli 15v ja ei oo kivaa enää. Haluun vaan jonkun jonka kaa vois olla oma ittensä. :)

1.8.2014 klo 23:21:26
tuitsu  
Mä haluisin 11-12v poikaystävän joka asuu haukilahes tai jossai päin espoota
oon ite 11v

8.8.2014 klo 23:26:25
Kiawws  
Jooh mä oon Lappeenrantalainen tyttö ja ettisin poikaystävää?

mä haluan poikaystävän!

11.8.2014 klo 12:58:10

Oisko kukaa tääl? No jos ei nii toivoisin komeaa 9-10v poikaa koska olen 9 ja täytän 10 ihan pian ja huumorintajuista poikaa<3 en ole kauheen ujo:-) kun tutustun niin osaan puhua normaalisti♥ kaipaan seuraa ja varsinkin jotain joka rakastaa♥♥ pojat ootte kaikki komeita mut toivon että joku teistä haluis mut tyttöystäväkseen!! Se voi olla ujo tai reipas ihan sama mutta joku joka rakastaa minua ja minä häntä:-)★
POJAT VASTAILKAA!

11.8.2014 klo 16:40:48

11.8.2014 klo 16:43:48

12.8.2014 klo 14:21:04

Mä luin ton yhe viesti mut oon 9v ja en voi oottaa hirveen pitkää et saan poika ystävän kosk tarviin läheisyyttä rakkautta sitä oikeeta rakkautta en mitää leikki mielistä rakkautta vaan sitä oikeaa! OIKEESTI rakastan rakkautta ja toivon todellakin että saan läheisyyttä en halua odptella olen niin yksinäin haluan poika ystävän joka rakastaa ja minäkin häntä oikeesti:'(:'(:'(:'(:'( HELP HELP!!!!

12.8.2014 klo 16:43:39
tytsy ;)  
no itte oon tämmönen 12v. tyttö joka on aika huono mut onpahan ollu 3 poikista mut kannattaa ottaa kohteeks joku ja kerätä siit tietoo niin ois ainaki mahiksii HUOM: kato et se on vapaa

13.8.2014 klo 21:00:35
12 tyttö vailla oikeaa  
hei! missä päin asut ja mikä on sun nimes jos saan kysyy? ite asun lohjal...

15.8.2014 klo 12:48:39
mikä vaa  
Minulla on poikaystävä joka on aik ujo alottaa puhe jos on paljo ihmisii minulla iha vähä sama juttu
Mut me tavattii skypes kavereitten keske ne puhu pelist minäkin pelasin ja sit pyysin faces kaveriks ja se tuli puhuu se oli paljon helpompaa alottaa chätis puhe ku kasvotuste siit se sit lähti

Minusta on tärkein et jos alat seurustelee niin ala sen ihmisem kanssa jos oikeesti välität siitä et vaa et haluut jonku
Kylläsä löydät viellä ihanan poikaystävän

17.8.2014 klo 12:44:52
beba  
Mun läheskään kaikilla kavereilla ei ole poikaystävää. Mut silti haluaisin poikaystävän. Riittää kun nään koulun käytävällä tytön ja pojan pussaavan. Mun sydän sulaa oitis. Haaveilen monesti pojista, mutta jouduin kerran tositilanteeseen, jossa yks poika halus musta muutakin kuin pelkän kaverin. Sillon sit olinkin hirveen epävarma ja tyrmäsin ajatuksen. Luulen monesti, että oon valmis, vaikken oikeesti ookkaan.

19.8.2014 klo 18:02:19
tytsy ;)  
Itsekin olen tällä hetkellä vapaa mutta kyllä joku tulee ja tupsahtaa

3.9.2014 klo 15:21:16
Ekku♥  
Joo, ongelma ku teil muilla kin...tykkään
yhest pojast mut ongelmana on se et mun
besu joka on mulla TOSI tärkee nii se on ihastunut
just samaan tyyppiin..Mitä mun pitää tehä???

7.9.2014 klo 04:07:03
Lonely  
Mut joo siis mä oon seurustellu tyylii 10x ja oon sinkku mut ei mua liikuta ja niih oon 14 ja vapaa ;)

7.9.2014 klo 19:56:17

Osaako joku auttaa tähän? :jos pyytää fb kaveriksi ja hän ei vastaakaaan ja pyytää uudestaan. Eli siis näin olen 7lk ja pyydän kaveriksi fbssä 9lk. Mutta lähetin sen pe ja ei ole vieläkään vastannut... jos poistan pyynnön ja laitan uuden menemään niin... no kannattaisiko? Olen siis tyttö. Ja ihan hetero

10.9.2014 klo 12:15:48
jollliii  
Mä etsin 9-10 vuotista poikaa koska olis ihanaa saada rakkauta olen oölut 5-parisuhtees ja olen espoosta ja asun suomessa

10.9.2014 klo 19:04:00

Missä päin asut? Voisin olla sun poika ystävä.

18.9.2014 klo 20:38:26
Apuaaaa  
Mäkin haluan poikaystävän. Mut en usko et ketää kiinnosta koska oon tummaihoimen mut oon hyvä tyyppi ja mulle on sanottu et oon mukava. Apuaa pliis!!

21.9.2014 klo 20:31:01
14v kaukosuhtees  
Mä oon 14v tyttö ja halusin itekki hulluna poikaystävän sitte jossai vaihees kyllästyin odotteluun ja aattelin et oon vaa hirveen inhottava ja ruma eikä kukaa haluu mua tyttöystäväks.

No ku olin 12v aloin pelata pelei ja tapasin pelin kautta yhen pojan jonka kanssa juteltiin puol vuotta ja sitte lopetettiin yhteydenpito jostain syystä, sitte vähän ennen ku täytin 14, tää poika otti muhun yhteyttä ja alettiin taas puhumaan (tää poika on englannista joten kessat käytiin siis enkuks) noin muutama kuukaus ku oltii taas juteltu nii meil alko synkkaa ja mentiin yhteen, ja nyt ollaan oltu yhessä noin 4 kuukautta ja tää poika on siis mua pari vuotta vanhempi, tottaha se on etten siltä fyysistä läheisyyttä saa välimatkan vuoks, mut suunitellaan tapaamista ens jouluks tai kesäks ja vanhemmat tietää meiä suhteesta ja hyväksyy sen. Ollaan lähetely kirjeitä ja yms ja puhutaan skypen kautta videokamera puhelussa :)

et oottakaa vaa kaikki ihan rauhassa jotka on alle 12v kyllä te sieltä löydätte jonkun ja kaukosuhteet voi olla henkisesti rankkoja mut miettikää sitä tapaamisen hetkeä, joo siihen voi mennä vuosia mut hei, rakkaushan on sokeaa ;)

21.9.2014 klo 23:18:07
forever alone  
Mua ei aluks haitannu että mun kavereilla on poikaystävä mutta nyt haittaa.. mäkin haluun XD

22.9.2014 klo 17:48:44
hulluna poikaan  
Eli oon siis 13 eli seiska luokalla. Hengaan aina koulus
ei suosittujen tyttöjen kanssa siks mut arvioidaa sillee
Oon toiminu joskus välillä jossain pienimuotoisissa kuvauksissa. Perjaatteessa mun luokalla ei oikeestaa oo muita kun luokalla on niin paljon tyttöi miks mut arvioidaa samanlaiseks? Oon 150cm, kuppikoko on 75A, tumman ruskeet hiukset, sini vihreet silmät, pieni six pack, [osa tekstistä poistettu] käytän kireitä farkkuja ja joskus avonaisenpia paitoja, kiilakorkoja , meikkii. Arvioikaa 4-10. Pojat kertoo miten arvostelette tytöt? Vaikuttaako mielipiteeseen kenen kanssa hengaan? Kiitos etukäteen vastaajille!

25.9.2014 klo 22:48:05
OutoPöllö  
Mul on ja oon 11. En oo nätti enkä mikää sellanen. Luonne on tärkein:3. Ja joo ei todellakaan mitään pervoilua oo tässä iässä. En voisi edes kuvitella:D.

27.9.2014 klo 19:56:53
Kaasu (15-v poika)  
Tuskin nyt sentään kaikilla sun kavereillas on poikaystävä.
Kuulostat noin 7-luokkalaisesta, joka 'pitää kovana juttuna' sitä, että jotkut seurustelevat. Se on ymmärettävää. Noin mäkin oon taatusti joskus aatellu, mutta iän myötä sitä oppii ymmärtämään, että seurusteluun kuuluu muutakin kuin vain halu siihen. Ja toki, kukapa nyt ei haluaisi läheisyyttä? ;)
Pelkästään sen takia, että haluaisit seurustella, ei sitä kannata kuitenkaan aloittaa, kuten tässä viestiketjussa/keskustelussa on monesti jo kerrottu.

Kyllä sinullekin löytyy seurustelukumppani vielä ajan myötä, ainakin kun osaat rakastaa muita. Kuten mulle on sanottu, ennen sitä tulee osata rakastaa itseään.
Kun osaat olla oma ihana itsesi seurustelussa, todella rakastat vastapuolta, etkä jumita miettimään huonoja puoliasi, saattaa siitä kehkeytyä oikein kestävä suhde, joka muuttaa lopullios

28.9.2014 klo 12:31:16
Ei näin  
Sanon nyt OMAN mielipiteeni tyttöjen "arvostelusta"
Ensimmäiset asiat mitkä huomaan tytöissä on totta kai ulkonäkö mutta lähestymistapa, katse ja puhumisen tapa (siis äänenpaino).
Yleensä en jaksa kiinnittää huomiota tyttöihin jotka kantaa koko ajan itseään ja on aina täydellisiä (tai ainakin yrittää olla) koska he eivät yleensä ole luontevia. Yleensä jos mua kiinnostaa tyttö niin se on kyllä ihan sama kuka sen kaveri on tai muuta vastaavaa, koska se tyttöhän siinä se pääasia on.

Enkä arvioi sua kyllä 4-10 koska se on ehkä pinnallisin asia mitä voi tehdä. Arvostella toista PELKÄN ulkonäön perusteella ja sekin vielä tekstistä pääteltynä.

PS. Ai niin, oon 16v poika ja suosittelen teille kaikille lievää vanhentumista näissä asioissa.

Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan tyttöystävän

29.9.2014 klo 17:49:00

Oisko ketää 9-10 vuotiasta tyttöö joka asuu helsingissä torpparinmäessä? Oon ite 9v

29.9.2014 klo 18:27:41
intohimoinen  
Mä niin halauisin poikaystävän. oon itse huomannut yhden ihanan näköisen pojan joka aina kyylää mua. Siltä on kyselty että tykääkö se musta se aina vastaa ettei tykkää musta mutta silti se kyyllää. sanon nyt yhden asian poikien huonosta puolesta `uskallus´ ne eivät uskalla sanoa oikeaa asiaansa ne valehtelevat aika usein olen hyvin pettynyt siihen juttuun. Nytten varsinkin haluisin poikaystävän olen hyvin yksin juuri nyt sillä kaikkik kaverit on jossain. olen hyvin turhautunut ja purkaan turhautumista yhdelle pojalle kirjoitellen ja pelkään että pilaan kaveri suhteemme.

29.9.2014 klo 19:38:29
lumihiutale  
Moi! Mä oon 11v tyttö ja haluaisin poikaystävän. Asun Nokialla. Oon 140cm pitkä. Ois ihanaa jos mul ois poikaystävä...

29.9.2014 klo 21:53:03
Ziggy  
Ziggy-neidillä oli vähän samantyyppinen tilanne ja löysin sit yhen pojan... Nojoo, oli se aluks ihan ok mut si ku tutustuttiin paremmin nii ei sovittukaan yhteen ja... Että ihan kokemuksen varjolla voi Ziggie antaa neuvon: odota. Se oikea tulee kyllä vastaan... Ja kun se tulee niin se tulee kovaa ja kolahtaa. Ehheheh mikä vitsi. Nojoo, vielä se että jos sun KAIKILLA kavereilla on poikaystävä nii... Mitäs helvetin väljä sillä on?

5.10.2014 klo 20:23:36
Zupi  
Hei! Oon 14v. Tyttö joka ei oo koskaa seurustellu! Oon huumorintajunen, hauska ja hyvä kokkamaan/leipomaan. Oon tosi hellyyden kipee ja haluisin tosiaanki se poika ystävän! Asun keskellä suomea! :)

6.10.2014 klo 19:31:21

Moi. Haluatko poikaystävän? sun pitää sanoa hänelle suoraan,että tykkäät hänestä pikkasen ja lähe heti pois! seuravana päivänä sanot hänelle tykäätkö minusta ja kysy alax mulle se ainaki toimis! ja sit siitä tulee täydellinen suhde <3!!!!

7.10.2014 klo 16:55:11
jäbät hiiteen  
Mä taas oon vihainen pojille. Varsinkin mun besun "ihanalle" poikkikselle. Se pölli mun ystävän, ikuisen ystävän ihan nenän edestä! Että en todellakaan halua mitään haisevaa riippakiveä.

11.10.2014 klo 23:14:05
12.v ja seukkaa  
Moi jos oot ujo niinkuin mä niin kirjota lappu jos kysyt et alax? Mulla toimi ja ihan suhteen alus varmaan 2kk ei puhuttu mitään mut nykyään jutellaan melkein joka päivä. Kerran erottiin mut siin välis n. 1kk tauko ja sit palattiin yhteen. Nyt me eletään sosiaalista suhdetta. PS. Mun poikaystävä on siis samal luokal ku mä ja mä oon 12 ja hän on 13. Mut ei se oo haitannu.

17.10.2014 klo 10:43:11
02boyfromtampere  
Mikswi kukaa haluis?Kuulostat kivalta ja oot varmaa kaunis;)

24.10.2014 klo 17:14:06
lotta  
Mun paras kaveri on rakastunu tosi söpöön poikaan ja se on mun ikänen

24.10.2014 klo 17:19:02
lotta  
Oon 10vuotias ja etin kans pika kavrii.

25.10.2014 klo 09:44:33
13.v sinkku  
Joo toi teijän ongelma on niin tuttu. Mutta onko järkeä hankkia poikkis. Jos siihen ei ole oikeastaan valmis. Itsellä oli sama ongelma mutta harrastu meni poikaystävän edelle ja sen takia tuli jätettyä poikakavereita usein. Mutta ny on vaan odotella. Pieni flirttailu ei ole pahasta poikie kanssa.

1.11.2014 klo 17:33:46

Mäki haluisin poikaystävän mut ei tuu ketään eteen??

3.11.2014 klo 18:35:22
Milja  
Sun pitää hankii jonkun puhelin numero
Mä ihstuin miskaan sen kautta

14.11.2014 klo 22:50:04
Vapaa 12w tyttö?  
Mä oon 12w tyttö (ens vuonna meen seiskalle)
ja haluaisin siihen mennessä saada poikkiksen?
Ja se sais olla 12-13v ja vähintään 160 cm pitkä ja enintään 170 cm pitkä

Ite oon 160 cm pitkä ja hoikka vaaleahiuksinen tyttö.
Harrastan cheerledingiä ja tanssia.
Olen huumorintajuinen ja hauska ja omistan kissan:)

Oon tosi tyttömäinen ja mulla on oma ihana "tyttöporukka" jossa
hengaan melkein kokoajan.

Niin, ja toivon että poika olisi aika urheilullinen ja hyvän näköinen:)
Ja jos asut pääkaupunkiseudulla niin todella hyvä!

Hirrveät vaatimukset mutta ei kai haittaa..:)

Ja mä oon instassa, wapissa ja facessa niin sieltä
sitten etsimään..:)

Jos joku on kiinnostunut voin kertoa vaikka mun instan??

Niin ja pliiis ethän ole semmoinen tietokonepeli hullu!!!
parempi jos et pelaa ollenkaan!
Ja voit olla kova! ?

16.11.2014 klo 22:30:45
mäkin!  
Mulla on sama juttu. Oon 10v. Ja haluun poikiksen!!!

20.11.2014 klo 17:17:29
12v  
Ok meijä luokan tytöistä ei oo kellää poikkist tykkään yhest meijän luokan pojast ja ollaa tunnuttu sen kaa aina mut en uskalla sanoo sille tai oltii lapsin parhai kaverei kannattaisko kertoo

20.11.2014 klo 22:47:02
12v vastauss  
Kyllä mä suosittelisin kertomaan..
Tai voisit kertoa vaikka jollain ns. Erikoisemmalla
tavalla eli meette vaikka rannalle tai syömään johonkin
ja siinä jossain vaiheessa kerrot..?

Kun nyt on tuollainen mahdollisuus niin suosittelen!:)
Ja saattaa olla että tunne on molemminpuolinen☺️

22.11.2014 klo 11:42:50
12v tyty PK-seudulta  
(ennenku kysytte mikä on Pk-seutu nii pohjois-karjala)
Oon siis 12v, enkä oo ikinä seurustellu! Eikä paljoo kiinnostakaan:) eläkää lapsuutenne kunnolla ja miettikää vaikka 13vuotiaana sitä seurustelua, teil on koko elämä aikaa!:*

28.11.2014 klo 15:08:38
Poika  
Etin tyttöö en oo ikinä uskaltanut kysyy ja niin ja tärkeintä on et tyttö on mukava ja rehti ja en halua sitä mitä jotkut vaan lämpöä ja rakkautta oon 14w

29.11.2014 klo 11:42:54
14v  
Oon 14 "seurustellut" 2kertaa joskus 5-6lk. Ensimäisessä suhteessa vaan tekstailtiin pokkiksen kaa ja kerran nähtiin vapaa ajalla vaikka oltiin samalla luokalla? "suhteemme" kesti noin 7 kuukautta toinen "suhteeni" taas 2vk? vasta nyt vanhempana tajusin ettei niissä poikkiksissa ollut mitään järkeä koska a. Minä kysyin molemmilla kerroilla tekstarilla et "alax"? b.ei se ollut edes muuta kun viestittelyy c.kun sano mä rakastan sua ei vielä tossa iässä tajunnu mitä se tarkoittaa. Itse häpeän niiiin suuresti noita aikoja että jos vain voisin peruuttaisin kaiken tuon. Joten hei rakkaat lapset ei teidän tarvii ajatella mitään seuruslua vielä ala-asteella, toki voi ihastua, mutta ei rakastua. Kokemuksella sanon että kun vanhenette niin viisastutte ja tajuatte että ala-aste suhteet ei vaan ole aitoja? joten eläkää nyt edes kunnon lapsuus❤

29.11.2014 klo 23:22:26
Oon poika ja ujo ja 14w ja haluun tytön  
No mul ei oo vaatimuksii ainoo että se tyttö ei nipota salil olemisesta tai jostai turhast ja tykkään et sil on hyvä luonne ja jos kiinnostaa niin sit aletaa kattoo ja neuvoja saa kysyy

3.12.2014 klo 16:09:33
...  
Olisiko outoa seurustella 12 vuotiaana koska itse olen 12 ja etin poikaystävää.

6.1.2015 klo 00:44:48
vapaa 11v tyttö  
Mä kaipaan seuraa joensuusta ehkä joku 12-11v olis kiva.

17.1.2015 klo 12:30:11
kriss  
Mä voin olllaa sunkaa onko sulla facebook

Haluaisin vaa mukavaa seuraa

18.1.2015 klo 13:34:34
Zadu  
Juu-u hämmästyin et tytöt oikeesti haluu näin paljon poikaystävää.
Ite haluaisin tytön joka ois mukava ei mikää bimbo tai pissis mielellää lappeenrannan läheltä:) Ite oon kyl kerran enne seurustellu ja se oli aika vakavaa eli kokemusta treffailust on ;)
Nii ite oon 14 v poika (hevari:D ) oon erittäin musikaalinen soitan kitaraa ja oon hyvässä kunnossa. Oottaisin et oisit mielellää aika vapaamieline eli et heti sais kohtausta jos juttelen toiselle tytölle koska oon 100% lojaali jos saan tyttöystävän:) Mut en voi sietää määräilyä koska en ite määräile ketään ni en ois mielellää sellasen kanssa jola haluis koko ajan päättää mun asioist niiku mun edellinen gf.

[osa tekstistä poistettu - emme julkaise yhteystietoja]

mä haluan tyttöystävän

18.1.2015 klo 17:03:35
VAPAAPOIKA  
[osa tekstistä poistettu - emme julkaise yhteystietoja] pliis haluan tyttöystävän 11-13 olis hyvä ikä oon itte 12 jos alat jutellaan vaikka aluks jne

18.1.2015 klo 17:07:16
Vapaapoika  
Haluan tyttöystävän [osa tekstistä poistettu - emme julkaise yhteystietoja] oon 12 v haluan 11-13 v tyttöystävän

18.1.2015 klo 17:09:47
Tyttö :p  
Terve olen pian 10v täyttävä tyttö ja etsin poikaystävää. Tiedän olen nuori, mutta haluaisin vaan sitä läheisyyttä ja rakkautta.. Tykkäisin jos poika olis urheilullinen, huumorintajunen ja että se oikeesti pitää musta.. :pp whatsapp ja instagram löytyy myös. Tää on aika huono paikka niinku ettii poikaystävää koska eihän täällä välttämättä voi antaa sitä instagram käyttäjänsä nimeä koska sehän voitais poistaa tai sillee.. xD
Mutta juu ei oo muuta sanottavaa..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan tyttöystävän

21.1.2015 klo 15:16:02
Vapaapoika  
Etsin tyttöystävää 11-14v oon 12v [osa tekstistä poistettu - emme julkaise yhteystietoja]

22.1.2015 klo 18:31:06
Tyttö?  
Hei! 12-13 etsin poikakaveria päijät-hämeestä......

Haluaisin vaan niin sen oikean❤️
Pojan pitäisi olla ainaki 165 pitkä, koska itse olen 163.
Laittakaapas pojat vastauksia;))))))))

8.2.2015 klo 02:33:36
vapaa 13v poika  
Melkein jokaisella kaverillani on jo tyttis nii on tullu sellane tunne että olisi jo aika alkaa etsimään omaa. Etin siis 11-14v urheilullista, rehellistä ja huumorintajuista tyttöä pirkanmaalta. Ei haittaa vaikka olisi muualta. Katotaan jos täältä sattuis löytyy :).

3.3.2015 klo 17:33:49
mä  
moi, muistuttaisin vaan että mll ei ole mikään deittipalsta ja jos etsii netistä itelleen poikakaveria niin kannattaa pitää mielessä ett ei välttämättä saa mitä tilaa. ja kyllä se oikea ajallaan löytyy. ;)

[Viesti poistettu]

8.3.2015 klo 22:44:15
Ylläpitäjä  

Re: pojat

29.3.2015 klo 20:37:06
poika  
Valitettavasti pojatkaan eivät ole täydellisiä;)
Kaikilla ei vain ole rohkeutta mennä juttelemaan tytöille.
Itsellä on sellainen ongelma, että on tyttö kiikarissa, mutta en ole uskaltanut mennä hänelle puhumaan. Olen siis 14 vuotias poika.
Eli jos kiinnostaa, niin pojille kannattaa mennä puhumaan. Heistä luultavasti tuntuu imarrellulta, ja jos se kiinnostaa, niin luultavasti poika ilmoitaa sen.

Re: Haluun poikaystävän!

31.3.2015 klo 15:42:18
laakeri  
Mä oon poika ja 14 v ja oon vaan 150 cm

4.4.2015 klo 05:25:41
ouluta oulunsalossa poika 15 v  
Moi oilisi kiva jutella ja tyttö seuraa ja plus kiva muuttaa jollekkin tytölle

7.4.2015 klo 10:07:51
Voi sukka...  
Mä oon kohta 12v tyttö ja mulle tuli tässä muutama viikko sitte ihan sama... Mäkin haluun poikaystävän. Osalla mun kavereista on ollu ja mun besullabon ollu semmosii viiden minuutin seukkauksia... Mun mielestä se ois ihanaa, mut kannattaako mun oottaa vielä ja miten sitte jos oon valmis joskus nii saisin sen pojan???

Kiitos jos autat... ;)

9.4.2015 klo 17:00:47
Poika 14 (koht15)  
Vaikutat mukavalta ja ymmärrän sua ihan hyvin kaikil mun kavereil on tyttökaverit mul ei käyn aktiivisesti salil ja harrastan uintii jos on kiinnostusta asun valkeekoskella (tampereen vieres)

12.4.2015 klo 23:16:08
tyttö11  
Mä ootan yksiä juhlia koska siellä on mun ihastus. Se ei riitä et näkee vaan jonkun hyvän näkösen. Sillon pitää olla rakkautta.

13.4.2015 klo 13:30:56

oon kkiva 12-13v ja tykkään pojista ja tytöistä etin kumpaakin

20.4.2015 klo 16:08:40
12 veeeee  
Tykkään ehk jopa villeimmästä ja suosituimmasta pojasta luokallani mutta en uskalla kertoo sille. Koska stressaan liikaa ylä kouluun tutustumisesta. Oon siis ujo.

26.4.2015 klo 19:46:49
ujo 11-12v tyttö  
Oon ihan sika ujo ja musta on tykänny jo moni ja sanonu sen mut en uskalla sanoo niille et tykkään niistä mitä teen mul on myös muitki näit juttui mut niistä sit myöhemmin

3.5.2015 klo 03:34:04
Naikkonen  
Parisuhteissa on se hassu juttu et ne usein vain tapahtuu. Kannattaa tavata ihmisiä ja puhua rohkesti niille ihan vaan niitä näitä. Siten sitä törmää niihin tyyppeihin joille ehkä haluais jutella enemmänkin. Harrastukset on kans hyvä tapa tavata ihmisiä. Eikä siinä tartte siis mitään kummempia jutella, keksitte jonkun puheenaiheen (mielummin pari) ennen kuin menette puhumaan ja sitten vaan ihastuksen luo. Ihmisiähän me kaikki vaan ollaan, ei siitä paineita kannata ottaa. Ja muistakaa et on paljon huonoja suhteita, ja suurin osa parisuhteista päättyy eroon (etenkin ensimmäisistä). Ei se oo sellasta ruusuilla tanssimista kuin elokuvat ja kaveripiiri antaa ymmärtää. Mikään kiire ei ole :) Älkääkä menkö ja jääkö parisuhteeseen vaan sen takia että kaikki muutkin, kyllä siihen pitää mennä sen takia et te tykkäätte toisistanne ja kunnioitatte toisianne. Valmis suhteeseen on sitten kun löytää sopivan tyypin joka jakaa saman ihastuksen, ei se sen kummempaa ole.

17.5.2015 klo 10:09:00

Moi. Sun pitää ensin rakastaa itseäs ennen kuin voit rakastaa muita. Jos on suhteessa suhteen molempien osapuolien pitää osata rakstaa ja kunnioittaa toista ja miten voisi osata rakastaa ja kunnioittaa toista, jos ei osaa vielä kunnioittaa ja rakastaa itseään? Ja jos on itse rikki, ei pidä itsestään eikä kunnioita itseään ja on suhteessa se voi hiertää välejä suhteessa.

miau

17.5.2015 klo 13:42:50
12vpoika  

Re: miau

10.6.2015 klo 00:16:29
Tällanen likka vaa  
Oon seiskaluokalle menevä kiva ihan kaunis tyttö pohjois-savosta ja ois kiva saada sellanen fiksu hyvännäkönen poikakaveri jonka kans voi alottaa suhteen. Wappi, instagram ja snäppi löytyy. Mitään hirmu vaatimuksia ei oi mut kuha et ala esittämään vaan olisit oma ittes ja et mäki pystysin olemaan oma itteni sun seurassa. :) ikäluokasta sellanen 13-15v. Ei mielellään mua nuorempi. Vastailkaa jos nappasi ;)

Re: Koulus

21.6.2015 klo 23:14:14
:ö  
Jos asut konnenvedel voin a
uttaa. Omas koulus se toimii tällee tyttö menee sanomaa pojalle et oon et uskalla peliä kaverinin kans eli kysyt sen puhelinnumeroo. Sit soitat sille ja kysyt mistä kukist pidät. Kun se vastaa poimit sille ne kukat. Oon ite poika mut mun kaverille ja muille luokkalaisille o tehty sillao ja se toimia. ;)

28.6.2015 klo 09:51:55

2.7.2015 klo 15:01:35

toi oli kyllä täyttä asiaa mutta tosiaan etin 12-9 vuotiasta poika ystävää asun nokialla niin ois kiva tästä lähi kaupungeist ees tosiaan ite oon 10v :)

30.7.2015 klo 22:43:44
Miro  

[Viesti poistettu]

9.8.2015 klo 11:52:23
Ylläpitäjä  

Re: Re: mä haluan tyttöystävän

11.8.2015 klo 00:31:25
aaron  
Oon 11v poika ja etsin 11-13v tyttöä tai ystävää
Kaivokselan vantaa

[Viesti poistettu]

11.8.2015 klo 12:12:28
Ylläpitäjä  

Re: Re: jotai :D:))

12.8.2015 klo 10:46:15
MLL Ylläpito  
YLLÄPIDON HUOMIO:

Emme julkaise palstallamme yhteystietoja emmekä kokonimiä. Eli keskustelupalstamme kautta on oikeastaan mahdotonta etsiä poika-/tyttöystävää. Palstamme on tarkoitettu nimettömään keskusteluun.

[Viesti poistettu]

19.8.2015 klo 22:03:38
Ylläpitäjä  

[Viesti poistettu]

19.8.2015 klo 22:03:47
Ylläpitäjä  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

19.8.2015 klo 22:04:57
J  

24.8.2015 klo 21:38:59
huoh...  
No ite oon 11 ja nii oon ruma ja siks kukaan ei halua mua vaiika olenkin ihan normi mä.

Miten voi löytää

25.8.2015 klo 22:18:23
Random  
Mä tykkään yhdestä tyypistä tavattiin sen kaa kipinä leirillä no en tietenkään pyytänyt sen numeroa. Se oli ihan samallainen ku minä. Tiedän vaan missä koulussa se on ja millä luokalla mutta miten mä siihen voin ottaa yhteyttä. Mun kaveri on sillä luokalla murtaen mä sille viitti kertoa koska se on juoruaja

Re: Miten voi löytää

11.9.2015 klo 11:03:25
15v tyty  
siis juu oon viistoista ja joidenkin mielestä vielä erittäin nuori, mulla on näitä suhteita ja ei minun vanhemmat ole sanoneet mitään. johtuu varmaan hyvinpaljon että asun siaisperheessä.

[Viesti poistettu]

11.10.2015 klo 09:18:38
Ylläpitäjä  

6.1.2016 klo 18:52:39
annii  
Ole oma itsesi eikä se tule sormia napsauttamalla tutustu rauhassa ja jos ihastut siihen kerro hänelle tunteistasi:).

7.1.2016 klo 22:13:46
Tyttö 13v  
Tuo oli ihan ku oisin ite sanonu tuon mut en oo. Jännää :)

Ja siis mullaki on tuo tilanne että haluaisin poikaystävän ja on osa mun kavereista poikia ja yks niistä varsinki on tositositosi läheinen ja kaikki luulee että tykkään siitä mutta en tykkää. Ja ois niin kiva ku ois joku poika jonka kans vois olla yhes ja se ois läheinen ja kaikkee... Mutta ei mulla silleen oo kiirettä ja kyllähän elämä ilmankin jatkuu mutta silti vähä semmonen olo että elämästä puuttuu jotain...

8.1.2016 klo 23:17:48
Azzie  
Olen utelias, kertokaa, mitä näin nuoret tekevät tyttö- tai poikaystävän kanssa, mikäli sellaisen löytäminen on niin tärkeää? En ole sarkastinen tai ivallinen, vaan utelias. Nimittäin omat parisuhteeni ovat tapahtuneet yli 18- vuoden iässä, jolloin seurustelu on muutakin kuin kädestä pitämistä ja elokuvissa käymistä.

15.1.2016 klo 14:56:55

kannattaa odottaa viel pari vuotta ennenku alat seurustelee.

19.5.2016 klo 12:54:19
Jutska  
Haluan poikaystävän. En ole ikinä ennen seurustellut ja olen 14 vuotias.Olen melko yksinäinen ja kaipaisi rinnalleni jotakuta joka kuuntelisi ja välittäisi :(

25.5.2016 klo 16:55:41
Älä huoli-nainen  
Kaikista tärkeintä on olla omaitsei. Ja tietenkin ensivaikutelma ;). Mutta poikaystävä ei vain tule. Se pitää ansaita. Jos se vaan tulee, luulisi jo ettei suhde ole oikea. Minun oma suhteeni alkoi kun olin vain kaverinerään pojan kanssa. Ei mikään parhaan näköne. Akne. Aika ujo. Ja aivan kauheen retu ääni :D <3. En ollut silloin kiinostunut hänestä. Mutta hänen ja minun kaverit (eli mun kaveri ja hänen kaveri) olivat kiinnostuneet toisistaan. Aloimme rohkaista heitä jnejne. Sitten tulinsemmonen läppä et me kaks ollaan niin yksinäisii et me ei ees saada toisiamme ja näin. Joo kuulostaa aika sekavalta mut joo. Sitten me saatiin ne pussaamaan ja ne sai meidät (minut) pussaamaan ja siitä se lähti. Joo kerroin oman tarinan mut siinä on esimerkki että vaikka et ole edes kiinnostunut nii kaikea voi tapahtua. Älä odota poikaystävää liikaa. Minäkin odotin ja tässä ollaan. Eli älä odota liikoja kaikkea voi tapahtua ja näin.

14.6.2016 klo 00:05:48

Mä täytän 12 , oon valmis seurustelee jonku kivan tyypin kaa..:-)
Esim( s**Ä).

23.6.2016 klo 04:29:52

Mä täytin 13 vuotta viime viikolla ja haluaisin jo poikaystävän? mut en tiedä mistä mun joillain kavereillakin jo on

23.6.2016 klo 04:30:41

Haluisin poikaystävän oon 13vuotta

24.6.2016 klo 12:56:56
Honey  

25.6.2016 klo 16:39:45
Pirkko  
Miten poikaystävän kanssa voi treffata?

26.6.2016 klo 19:12:09
heiheihei  
Oon 3 päivän pääst 12 ja haluisin tyttöystävän

28.6.2016 klo 08:16:51
MLL Ylläpito  
Emme julkaise keskustelupalstalla henkilötietoja, sosiaalisen median nimimerkkejä emmekä paikkakuntatietoja.

Ystävällisin terveisin MLL Ylläpito

2.7.2016 klo 22:15:37

Minä tarviin ite tyttöystävän jolle puhua vaikka whatsapis

6.7.2016 klo 03:53:04
Görl 03  
Mä itse olen seurustellu kahdesti ja ne on alkanu silleen et me tavattiin ja alettiin pikku hiljaa tutustuu ekassa suhteessa kävi niin että jo kahden viikon jälkeen ensinäkemästä oli treffit ja sen jälkeen seurusteltiin noin 3 viikkoo ja sit sen kiinnostus mua kohtaan laski sadasta nollaan ja tokan kanssa krsti noin 2kuukautta ekoihin treffeihin seurusteltiin noin 7 kuukautta ja sit mä tein päätteen koska mun kinostus mittari laski alle nollan ku se oli alkanu hengaa toisen tytön kaa ja jälkeen päin mulle selvis et vikat kaks kuukautta meiän suhteesta se oli ollu mun ja sen yhen toisen kanssa :( mutta se oikea saattaa olla kauanki sun pelkkä kaveri että ei kannata surra jos ei ole poikafrendii.

1.8.2016 klo 23:22:03
Poika Nokialta  
Moi, oon 13 vuotias poika. Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. Mielipiteet ulkonäöstäni on ristiriitaiset, osaa tykkää osa taas ei. Oon parissa suhteessa ennenkin ollut, mutta en enään seurustele. Kauko suhteet on ihan ok minun puolestani. Vastailkaa jos kiinnostaa :)

[osa tekstistä poistettu - emme julkaise henkilö- tai asuinpaikkatietoja]

21.8.2016 klo 22:41:09
14v  
Minullakaan ei ikinä ole ollut poikakaveria, vaikka kovasti haluaisin!' Kavereinakaan poikia ei ole ollut sitten ykkösluokan jälkeen.. Olen ujo enkä ikinä uskaltaisi aloittaa keskustelua pojan kanssa

6.9.2016 klo 23:37:26
...  
Olen 14v. Tyttö, Eikä minulla ole ollut poikaystävää. Haluaisin kyllä, mutta en tiedä mitä sanoa ihastukselle. En ole juurikaan puhunut pojille. Olen mielestäni ihan kaunis, iloinen, kiva ja hauska. Toivon aina että poika tekisi aloitteen kun en itse uskalla.mietin vain mitä kannattaisi sanoa..

- kysyisin häneltä "lähdetkö ulos?"
- Kysyisinkö snapchatin ja lähettelisin hänelle viestejä kuten "moi!"
- Antaisinko hänelle lapun jossa lukee "pidän sinusta!"

Vaikeaa on millä sanoilla sanoisin sen hänelle, missä sanoisin ja sanonko?

Mulla on muutama vinkki, vaikka en itse käytä kaikkia, toivon, että niistä on apua jollekin.

- Mene rohkeasti puhumaan ihastuksellesi. Pyydä häntä vaikka leffaan tai kahville.
- ole kohtelias, kiltti,huumorintajuinenja kuuntelevainen.
- lähetä kamusi kysymään, voisiko hän alkaa sun kaa...
- naura vitseille, joita hän kertoo.
- käytä kivoja vaatteita ja meikkiä harkitusti, ei liikaa. Jos poika sitten huomaa sinut, riittää, että hymyilet valloittavasti. Ja TADAA! HÄN ON SINUN.

OLE OMA ITSESI, JOS HÄN EI TYKKÄÄ SIITÄ. Hän ei sovi sinulle.

Vielä kolme isku vinkkiä

HYMYILE, FLIRTTAA JA KATSO SILMIIN!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mä haluan poikaystävän!

21.9.2016 klo 15:56:33
kkki  
Miten menee siellä oli myös ensimmäinen

22.9.2016 klo 10:23:59
mitä teet huomenna klo  

24.9.2016 klo 16:21:49
-  
Mä haluun poikaystävän! Se ois nii ihanaa ku ois joku. Oon siis 14 v. Tyttö kuulemma huumorintajunen, kaunis, kiva, iloinen ja vähän seko :D.
[Viestistä poistettu osa, emme julkaise viestien osia joissa on henkilötietoja, yhteystietoja tai muuta oikeisiin henkilöihin yhdistettävissä olevaa sisältöä.]

27.9.2016 klo 11:59:09
O  

Re: mä haluan tyttöystävän

21.10.2016 klo 23:30:12
hauska poika  
Juttelet hänelle kun näät hänet. tosiaan mä oon vähän outo. tykään tytöistä tosi paljon. Koulussa sanottiin et hanki. Tyttöystävä niin oot paras...?

Re: Re: mä haluan tyttöystävän

10.11.2016 klo 17:00:42
Tyttö?  
Omg oon 12 ja haluun poikaystävän mut kertokaa vinkkei

[Osa viestistä poistettu.]

22.11.2016 klo 11:45:41
MLL Ylläpito  
Heippa Nuortennetin keskustelijat!

Emme julkaise Nuortennetin keskustelupalstalla kirjoituksia, joissa on henkilötietoja kuten nimiä, syntymäaikoja, sosiaaliturvatunnuksia tai yhteystietoja kuten katu- tai sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroja tai muuta oikeisiin henkilöihin yhdistettävissä olevaa sisältöä. Emme myöskään julkaise sosiaalisen median tunnuksia tai nimimerkkejä.

Vilkaisethan keskustelupalstan sääntöjä ennen viestin kirjoittamista
http://www.mll.fi/nuortennetti/info/keskustelupalstan_saannot/

Hyviä juttuhetkiä toivotellen

MLL Ylläpito

25.11.2016 klo 19:43:42
Allison  
Hei!
Mustaki joskus tuntuu et haluun olla vaa jonku vierellä. Yahtosin puhua jollekki pojalle -> semmoselle joka oikeesti ymmärtäis mua eikä vain yritä. Mut kaikki mun luokan pojatki on ollu vaa sillee ei kiinnosta. Sitä paitsi vaikka oon vasta 12 vuotta,mitä se estää? Kai sitä silti saa olla pojan kaa vai? Mä toivon et ees joku näkis tän viestin, vaikka turhaan kirjotin, mutta aina kantsii yrittää. Vielä musta: oon 12v,vihreä silmäinen "blondi" (äitin ja isin mielestä) tykkään hepoista ja tahon pokkiksen. Eipä muuta. :) toivon et joku vastais pian ;)

27.11.2016 klo 03:35:37
Datboiiih  
Hei Allison. Ymmärrän tuskasi, sillä ite oon 13 v mutta vaan poika. En oo koskaa ollu suosittu, ja kun viime vuonna pyysin yhtä tyttöä ulos, sain naurut päin naamaa... mutta vaikutat mielestäni kivalta henkilöltä [Osa viestistä postettu, emme julkaise yhteystietoja tai sosiaalisen median nimimerkkejä]

27.11.2016 klo 14:36:36
PuberteettiHumala  
Vastauksena vastauksen vastaukseen (sekä alkup. kysyjälle ja sulle) vastaan: Täysin tuttu fiilis. On ollu useampaankin kertaan sama ja aina vähän väliä kaihertanut mieltä. Mutta teille sanoisin, että malttakaa. Olen 16v. poika ja muistan hyvin millasta se oli 4 vuotta sitten. Ensin olin sitä mieltä että olisi niin sairaan kiva jos sieltä jostain löytyisi se oikea jonka kanssa vois jakaa ilot ja surut ja niin edelleen. Sitten siinä 13-14v. tuli semmonen vaihe että mua ei enää asia kiinnostanut. En enää aktiivisesti miettinyt että mistä tyttöystävän saisi, kavereillekkin jota sitä ihmettelelin, sanoin vain että ei mua oikeasti se asia hetkauta. 7. ja 8. meni muihin asioihin keskittyneenä.

Mutta kuinka kävikään. Olin 15v. ysin kevät. Törmäsin yhtäkkiä yhteen tyttöön, johon ihastuin aivan yhtäkkiä kun vuoteen en ollut asioita edes miettiny ja nyt se olikin käsillä. Loppujen lopuks tilanne jäi puoleks vuodeks noloon ja ahdistavaan "ollaanko eikö olla" ja "tykkääkö se vai eikö tykkää" tilanteeseen ja siitä pian koko homma purkautu. Yhä ollaan puheväleissä ja kavereita, mutta kyllä vieläkin hävettää jutun nolous (joka olisi ollut helposti vältettävissä pienellä järjenkäytöllä...)

Nyt lukionalkaessa on tuo tunne haahuillut taas, mutta aiemmasta kokemuksestani ja tuttujeni neuvoista olen oppinut, että rakkautta ei etsimällä löydä. Juuri näinhän minulle aiemminki oli käynyt. Kun asiaa ei sinänsä miettinyt, se pämähti yhtäkkiä eteen ja hetken se oli elämäni parasta aikaa (ja sitten se loppu voidaan pyyhkiä meikäläisen historiasta...) vaikka olin ensin loppuun palamiseen asti sitä yrittänyt saada.

Eli kokemuksella puhuen haluan teille ja kaikille tätä lukeville (varsinkin 12v.) sanoa, että malttakaa. Se tunne on raastava, tiedän. Se johtuu ihan siitä ****sta mitä kutsutaan myös murrosiäksi. Uusia ajatuksia tulee ja tunteet vetää vuoristorataa. Vaikka tuntuis että seurustelu olisi kivaa, niin siihen ei välttämättä ole heti henkisesti valmis. Ihmisten persoonat ottaa rajuja muutoksia ylä-asteen aikana ja 18v. asti. Se munkin entinen ihastus on nykyään aivan eri ihminen, en todellakaan pidä hänestä enää "sillä tavalla" vaan hänestä on kadonneet ne ominaisuudet, joita alunperin rakastin. Joten, vältytte monilta noloilta tilanteilta ja turhalta säädöltä jos te onnistutte malttamaan ja etenemään rauhallisesti. Hiljaa hyvä tulee.

ÄLKÄÄ toki myöskö menkä tässä äärimmäisyyksiin, tytöt ja pojat voi olla kavereita keskenään eikä siinä tarvitse olla mitään romanttisia motiiveja. Toki jos se oikea ja kipinä todella löytyy, niin antaa mennä! Tarkoitukseni ei ole kieltää kokonaan, yritän vain omien kokemuksieni kautta kertoa miten voi käydä jos liian innokkaasti etenee. Ei kaikki varhaiset ihastukset pääty huonosti. En vaan halua että muut joutuvat häpeämään niinkuin minä sellaista jonka he olisivat voineet välttää. Mutta kyllä jokaiselle joku joskus tulee kohdalle, kyllä sen sitten tietää, eikä sitä varten tarvitse koko aikaa stressata jos ei löydykkään. Siinä vaan polttaa itsensä turhaan loppuun. Tuli paljon tekstiä, mutta toivottavasti tästä on jollekkulle apua. Muistakaa nauttia ja kehittää myös kaverisuhteitanne, oli teillä sitä oikeaa tai ei. Onnea matkaan ja kiitti jos jaksoit lukea loppuun asti <3

haluan poikaystävän

2.2.2017 klo 21:25:16

Haluaisin poikaystävän on mulla kyllä kerrankin ollut mutta meidän suhde ei nyt mitenkään niinkun ollut sillee et me tytärtäsi niin paljoo toisistamme ja on yksi poika keneem oon ihastunut mut en tiiä miten voisin saada sen joten HELP ja sekin on musta pikkasen kiinnostunut varmaan kun se aina kattoo mua tunnilla ja on sillee rayh! No onse kyl kaikille tollee mut kuiteskin

Re: pojat

6.4.2017 klo 22:24:33
Olen kirottu suhteeseen  
Olen ollut ihastuneena yhteen poikaan Mutta Mä saankuulla mun kaverilta että sekin tykkää siitä Ja koulussa Ne vaan halaili öisin tehnyt mieli ruveta itkemään Ja muutenkin Mulla On vähän Syömisen kanssa ongelma niin täävään lisää Sitä mitä minun pitäisi tehdä

14.4.2017 klo 15:29:52
12 tyttö  
Munkin tosi monella kaverilla on poikaystävä.
Mut ny ku aikaa on kulunu nii tuntuu siltä
Et kaipaan sellasta läheisyyttä yms
Mut oon tosi ujo uskallan tyylii puhua vaan tutuille ja tollee.
Mä oon vähän ihastunu yhtee meijän luokkalaiseen poikaan mut en uskalla sanoo mitään ku oon niin ujo ja oon aika nuori vasta 12 mut silti?

haluisin tyttöystävän

18.4.2017 klo 23:51:56
12v poika  
Mä en uskalla kysyy ketää meiän luokkalaista. Mut kuitenki haluisin tyttöystävän. Auttakaa

6.5.2017 klo 14:57:27
Anskubansku  
Mäkin haluaisin poikkiksen. Mä oon yrittäny yhtä ja ehkä se toimii. Oon tosin vaa 10 ja olis paljon poikii. Se on yks jääkiekkopelaaja ja just samaa tyyppii ku mä. Toivon että saisin sen mun poikkikseks.

Re: mä haluan tyttöystävän!

27.5.2017 klo 22:40:04
Poika  
Oon kiltti ihan hyvän näköinen poika oon ihastunut yhteen meijän luokkalaiseen tyttöön. Olen 6 luokalla ja mä en tiiä mitä mä tekisin koska mun ihastus välillä kattoo mua ja mä sitä se kerran vilkuttikin mulle mut, me ei uskalleta puhua toisillemme. kertokaa pliis mitä pitäis tehä en ite tiiä,aattelin jos lähettäisin sille viestin et pidän siitä nii se vois vastaa et jos se pitää musta kertokaa vinkkejä :)

28.5.2017 klo 23:23:45
Tyyppi  
Mulla oli kerran poikaystävä, ja aattelin et jos nyt kerron nii auttaisin ehkä. Elikkäs mä ja mun kaverit ollaan tosi läheisiä ja kerrotaan kaikki salaisuudet. Kerroin sitte mun yhdelle kaverille et tykkään yhdestä pojasta ja sanoin et älä kerro kellekkää. No, mun kaveri kerto silti sille pojalle et tykkään siitä. Kyseinen poika pisti mulle heti viestii et "tykkääkkö musta?" Vastasin rohkeesti joo ja sit seki myönsi tykkäävänsä musta, ja sit alettiin viestitellä enemmänki ja siitä se sitten alko.

Eli suosittelen et kerro läheiselle kaverille☺.

1.6.2017 klo 21:24:02
Tyttö 13v  
Mäkin haluaisin poikaystävän todella!!

11.6.2017 klo 12:12:38
Late  
Muistakaa ettei ainoastaan tytöt ole ujoja.Pojatkin ovat epävarmoja ja ujoja. Vaikka kukaan ei tekisi sitä aloitetta on olemassa aina se poika/tyttö jolla on tunteita sinua kohtaan :) T:03 syntynyt

18.6.2017 klo 22:26:41
Kiinnostunut  

[Viesti poistettu]

22.6.2017 klo 00:23:02
Ylläpitäjä  

22.6.2017 klo 00:24:12
Ghotgirl  
No itse löytänyt deitti palvelusta [osa viestistä poistettu] ja se mun bf iski eka mut ja niin olaa 12.6.2017 asti seuruteltu ja se sanoo musta kaiken söpöä ja niin ite jaumosta löysin ja mä oon 17 ja se 16v

25.6.2017 klo 17:37:50
13v poika  
Haluan tyttöystävän olen 13 vuotias sinkku

5.7.2017 klo 02:07:01
#Vloggaaja  
Oon myös 11v ja haluisin poika ystävän mut en vaa löydä sellasta :(

6.7.2017 klo 23:35:41
Muikkeli:D  

11.7.2017 klo 16:13:47
mielikuvituksellinen  
Haluisin kans poikaystävän (13w kohta 14w tyttö). Moni on sanonu et ei mulla vielä mitään kiirettä oo. Se tulee ajan kanssa jos tulee. Enhän mä voi juuri mitenkää vaikuttaa siihen kuka musta tykkää ja kuka ei. Ei siihen oo mitään taikaa tai rohtoa. (tietääkseni ainakaa, mut eihän sitä koskaan voi tietää). Poikkesin taas aiheesta... Mutta niin. Ajan kanssa joku suhun vielä tykästyy :)

13.7.2017 klo 00:09:19
Prinsessa  
Mä oon 12 vuotias tyttö [osa viestistä poistettu]oon vähä ihastunut yhteen mun luokan poikaan mutta tuntuu kuin tuo ei edes huomaa mua mitä teen neuvoi

15.7.2017 klo 02:38:16
Auroramiisa  
Ote oon 04 tyttö ja ois kans kiva jos ois joku läheinen jota vois halata ja pitää ködestä mutta en tiiä tuntuu et meiän ikäset pojat on aika tarkkoja eikä välitä luonteesta paskaakaan. Jos kiinnostaa ni mulle saa tulla juttelee en vaa tiiä miten

mä haluan poikaystävän!

15.7.2017 klo 19:14:55
Yeahboiii  

16.7.2017 klo 13:34:13
terttu14  
Älä väkisin ota ketävaan vain sen takia että haluat poikaystävän. elä elämääs ja nauti siitä, keskity muihin asioihin ja jossain vaiheessa se oikea poika sun etees ilmestyy. Vinkkinä: ole avoin ja tutustu/mee reippaasti joka porukkaan mukaan. ystävien kautta mäkin löysin mun nykyisen. älä jää kotiin itkemään vaan ryhdistäydy ja jos on poikaystävä tullakseen niin siinä sitten vaan tutustumaan !

16.7.2017 klo 22:56:35
Aino?  

17.7.2017 klo 09:27:58
Aino?  

23.7.2017 klo 10:08:27
ni sit ku tuut