Evästeet

Välttämättömiin evästeisiin, jotka ovat tarpeen sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.

Suorituskyvyn mittaamiseen perustuviin evästeisiin, jotka keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivujamme (esim. eniten käytetyt sivut sekä mahdolliset virheviestit). Nämä evästeet eivät kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja, vaan ne ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan parantamaan verkkosivujen toimivuutta.

Toiminnallisuuteen perustuviin evästeisiin, joiden avulla verkkosivumme muistavat käyttäjän sivusto koskevat valinnat sekä tarjoavat parempia ja yksilöllisempiä ominaisuuksia. Voimme tallentaa myös verkkokaavakkeisiin täyttämäsi tiedot, jotta ne eivät katoa kun seuraavalla kerralla tulet sivullemme jatkamaan kaavakkeen täyttöä.

Lisäksi voimme kehittää palveluidemme käytettävyyttä evästeillä ja muilla tekniikoilla. Evästeiden avulla palvelumme pystyy muistamaan esimerkiksi käyttäjän viimeksi käyttämät palvelut tai valitsemat asetukset. Evästeet ja muut vastaavat tekniikat mahdollistavat palveluidemme sujuvan käytön ja teknisten toiminnallisuuksien toimivuuden.

pll_language: Tallentaa käyttäjän kielivalinnan tukeakseen useampikielisen sivuston käyttöä.

_ga & _gid: Jota käytetään luomaan tilastollista tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivua.

_gat analytiikka: Kolmannen osapuolen (Google Analytics) käyttämä eväste, jolla tiivistetään pyyntöjen toteutuksen nopeutta.

1P_JAR: Eväste kerää tietoa siitä kuinka loppukäyttäjä käyttää verkkosivuja ja mitä mahdollista mainontaa käyttäjä on nähnyt ennen vierailuaan verkkosivuilla.

AID: Koordinoi mainoksia, joita näet eri laitteilla ja mittaa sitä, kuinka moni mainos johtaa tilaukseen.

ANID: Käytämme yhtä tai useampaa evästettä verkkomarkkinointiin. Yksi ei-Google-liitännäinen eväste on nimeltään ”IDE” ja se säilytetään selaimella domain-nimen double-click.net alla. Toinen vastaava eväste tallennetaan google.com palveluun ja se on nimeltään ANID.

APISID: Käytetään kohdentamistarkoituksissa, jotta voidaan luoda käyttäjää koskeva profiili tämän kiinnostuksen kohteista, jonka avulla voidaan näyttää asianmukaista ja personalisoitua Google-mainontaa.

CONSENT: Käytetään analysoimaan sitä, miten käyttäjä käyttää verkkosivuja ja käyttäjän ennen verkkosivujen käyttöä näkemää mainontaa.

HSID: Tämä eväste on Googlen omistaman DoubleClickin asettama ja sen perusteella luodaan käyttäjäprofiili käyttäjän kiinnostuksen kohteista, jonka avulla voidaan näyttää releventtia markkinointia muilla sivuilla.

NID: Google seuraa käyttäjiä laajasti sekä omien tuotteidensa että sivustojensa ja lukuisien tekniikoiden avulla, jotka on upotettu miljooniin verkkosivustoihin ympäri maailmaa. Se käyttää useimmista näistä palveluista kerättyjä tietoja verkkokäyttäjien kiinnostuksen kohteisiin ja myy mainostilaa organisaatioille tällaisten kiinnostuksen kohteiden perusteella sekä kohdistamalla ilmoitukset niiden sivujen sisältöön, joilla asiakkaan ilmoitukset näkyvät.

SAPISID: Yleensä markkinointikumppanit asettavat tämän DoubleClick-evästeen sivuston kautta, ja he käyttävät sitä rakentamaan profiilia verkkosivuston kävijän kiinnostuksen kohteista ja näyttämään asiaankuuluvia mainoksia muilla sivustoilla. Tämä eväste toimii tunnistamalla selaimesi ja laitteesi yksilöllisesti.

Evästetietojen tallentaminen ja kerääminen tapahtuu palvelun käyttäjän antaman suostumuksen perusteella. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa selaimen asetusten avulla. Selaimen asetusten kautta käyttäjä voi halutessaan tyhjentää kerätyt evästeet. Hyväksymällä kävijäseurantatietojesi (evästeet) käsittelemisen hyväksyt myös tietojen tallentamisen ja käsittelyn edellä mainittujen toimijoiden tai näiden lukuun toimivan tahon toimesta ja tietojen luovutuksen meidän ja edellä mainittujen tahojen välillä. Voit estää evästeiden käytön ja poistaa olemassa olevat evästeet selaimesi asetuksista, mutta tällöin emme voi taata sivujemme toimivuutta laitteellasi. Evästeiden käytön estäminen saattaa estää tai haitata sivuston käyttämistä. Kolmansien osapuolien evästeitä voit hallita näiden tahojen verkkosivuilla.