Siirry sisältöön

Lokikirjan omat tehtävät

koristeellinen.

Aikaseikkailun omat tehtävät löytyvät täältä.
Valitse kerhokerta ja aloita tehtävien tekeminen.

1. Lähtölaskenta

Tutustut seikkailuun ja matkakavereihin. Suunnittelet oman Aikaseikkailijan ja oivallat erilaisia vahvuuksia. Lisäksi luotte yhdessä kerhosäännöt.

Toteuta omat tehtävät

2. Pidä hauskaa

Tutustut pelaamiseen ja valitset Aikaseikkailijalle lempipelityypin. Lisäksi suunnittelette yhdessä tunnetusta pelistä uuden version.

Toteuta omat tehtävät

3. Pidä huolta

Tutustut lasten oikeuksiin ja valitset, millainen vaikuttaja Aikaseikkailija on. Lisäksi suunnittelette yhdessä lapsille mielekästä tekemistä.

Toteuta omat tehtävät

4. Käytä taitojasi

Tutustut ammatteihin ja työelämätaitoihin sekä valitset Aikaseikkailijalle ammatin. Lisäksi saatte työtehtäväksi rakentaa yhdessä mahdollisimman korkean tornin.

Toteuta omat tehtävät

5. Päivitä vimpaimet

Tutustut erilaisiin keksintöihin ja laitteisiin. Hankit Aikaseikkailijalle tavaran. Lisäksi tutkitte yhdessä kodin esineiden välistä keskustelua.

Toteuta omat tehtävät

6. Hyödynnä mediaa

Tutustut mediaan ja hankit Aikaseikkailijalle sovelluksen. Lisäksi Aikaseikkailija ja sinä harjoittelette kehujen antamista ja saamista.

Toteuta omat tehtävät

7. Reissaa

Tutustut kulkuneuvoihin ja matkustamiseen sekä valitset Aikaseikkailijalle kulkuvälineen. Lisäksi suunnittelette yhteisen yrityksen, joka järjestää virtuaalimatkoja.

Toteuta omat tehtävät

8. Bongaa kaveri

Tutustut kaveritaitoihin ja hankit Aikaseikkailijalle kaverin. Lisäksi ratkaisette yhdessä salaperäisen kaverin arvoituksen.

Toteuta omat tehtävät

9. Ostoksilla

Tutustut maksutapoihin, mainoslauseisiin ja valitset Aikaseikkailijalle tavan tehdä tilaus. Lisäksi suunnittelette yhdessä mainoksen.

Toteuta omat tehtävät

10. Aikahyppy

Olet tehnyt aikahypyn tulevaisuuteen. Palaa vielä muistelemaan matkaasi. Mitä opit Aikaseikkailun aikana?

Toteuta omat tehtävät
Takaisin ylös