14v pojan verkkopelailu vs.ulkoilu/hengaillu kavereiden kanssa

Nimetön

Meillä teini-ikäinen poika pelaa tietokoneella verkkopelejä(Runescape, LoL ja kaikkea sellaista).
Hänellä on tietyt koneajat mutta ongelmana on se, että hän ei muusta sitten välitäkään. Ne kaverit jotka ovat hänen kanssa pelaavat hekin netissä pelejä.
Ei halua mennä mihinkään harrastukseen eikä myöskään ulkoile ollenkaan koska kaverit ovat verkossa.
Onko teillä ehdottaa jotain harrastusta josta voisi innostua siihen mukaan?

Nimetön

Hei!
Koska poikasi on kiinnostunut verkkopeleistä, voi olla, että hän kiinnostuisi laajemmin myös roolipeleistä. Tunteeko hän ison roolipelitapahtuman Ropeconin (ropecon.fi)? Se järjestetään seuraavan kerran 15.-17.5. Espoon Otaniemessä. Toinen monia nuoria ja jopa aikuisia kiehtova harrastus on softaaminen (air-soft). Sitä harrastetaan esim. Hämeenlinnan lähettyvillä. Tutustukaa softaaja.fi:n sivuihin. Sieltä löytyy pelikalenteri. Seuraava tapahtuma Jäätynyt aro järjestetään helmikuussa. Harrastus vaatii pientä panostusta: on hankittava tarvittavat asusteet. Tämä harrastus tapahtuu luonnossa isossa joukossa; jokainen saa varmasti raitista ilmaa ja mieleenpainuvia elämyksiä.
Tunnetteko warhammer-ukot, joita voi käydä maalaamassa yhdessä ja muiden opastuksella esim. Helsingin keskustassa Kampissa sijaitsevassa Games Workshop -kaupassa? Siellä järjestetään isoja armeijoiden välisiä taisteluja pelipöydällä. Pelit saattavat kestää useita tunteja.
Kannattaa hyödyntää harrastuksen etsimisessä pojan taitoja ja valmiuksia, jotka hän on saanut verkkopeleistä. Hän on niissä varmasti taitava.
Onnea uuden harrastuksen etsimiseen!

Vastaa aiheeseen: 14v pojan verkkopelailu vs.ulkoilu/hengaillu kavereiden kanssa

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.