Nimetön

Suomessa näyttää olevan se malli että aina kuunnellaan äitiä ja ollaan äitin puolella vaikka mikä olisi.
Isän huolia ja murheita äitin käyttäytymisestä ei noteerata millään lailla.
Narsisti äiti saa hoitaa lapset huutamalla, uhkailemalla, kiristämällä ja toista vanhempaa haukkumalla.
Lapset kasvavat ihan vinoon enkä voi tehdä yhtään mitään.
On tosi raskasta olla ns sivusta seuraaja kun kyseessä on omat lapset.
Vanhin lapsi on alkanut käyttämään alkoholia ja lääkkeitä pahaan oloonsa.
Pelkään lasten puolesta.
Olen kertonut kaikesta lastensuojeluun mutta siitä ei ole mitään apua.

Lapset kun ovat tarpeeksi vanhoja niin narsisti saa ne manipuloitua muuttamaan luokseen jotta voi jatkaa henkistä otettaan heihin ja pitää isän kärsimystä omana ”voittonaan”.

Narsisti kokee olevansa aina oikeassa ja kukaan ei saa eikä pysty häntä määräämään.

lapsista huolissaan isä ei pysty muuta kuin seuraamaan vierestä kun ketään ei tunnu kiinnostavan.

Pitääkö aina jotain tapahtua ennenkuin mitään tehdään?

Nimetön

Juuri näin, narsisti äitejä on olemassa ja tähän pitäisi enemmän kiinnittää huomiota.

Alueelle ‘Perheen ihmissuhteet’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.