Nimetön

13 vuotias tyttö on aina yksin koulussa .ei ole harrastuksia ei kerhoja ei kavereita.kun olisi joku kerho tai joku ystävä joka järjestäisi jotain tulisimme ilolla.kouluun lähteminenkin on jo vaikeaa.asumme savossa.

Nimetön

Koeta saada lapsi vaikka seurakunnan kerhoon!!! Ei siellä uskossa tarvitse olla!!!
Meillä oli sama ongelma muutama vuosi sitten ja lisäksi siihen liittyi kiusaamista. Asiat voi olla tosi raakojakin, vaikka me asutaan maalla.
Nyt tämä kohta 17-vuotias on nyt taas seurakunnan isosena ja tykkää hommasta kovasti. Seurakunta järjestää gospel-konsertteja ympäri Suomen , poika kulkee siellä ja nuorten tapaamisissa säännöllisesti.
Ja niin löytyi kavereita, jotka eivät kiusaa, vaikka poika onkin laatuaan erikoinen.

Alueelle ‘Perheen ihmissuhteet’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.