Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertue tulee jälleen!

Tuleva kesä on täynnä seikkailuja, kun Leikitään Pikku Kakkosta -kiertue lähtee jälleen kiertämään kanssamme Suomea. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kutsunut Pikku Kakkosen kylään kuudelle paikkakunnalle: Savonlinnaan, Mikkeliin, Sotkamoon, Suomussalmelle, Pietarsaareen ja Seinäjoelle.

Pikku Kakkonen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja sen paikallisyhdistykset tuovat paikkakunnille kolmituntisen, koko perheen yhteiseksi iloksi suunnitellun Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuman. Piknik-tapahtuma on esteetön ja siihen on vapaa pääsy.

MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumiin monipuolista tekemistä ja ohjelmaa yhdessä oman alueen toimijoiden kanssa. Kunkin paikkakunnan tarjoamat elämykset luovat tapahtumiin oman uniikin tunnelmansa. Tapahtumissa lapset pääsevät myös tapaamaan Pikku Kakkosesta tuttuja suosikkihahmojaan.

Tapahtuma huipentuu Leikitään Pikku Kakkosta -konserttiin, jossa Pikku Kakkosen Nalle, Leikki-Heikki ja tutut juontajat laulavat ja leikkivät Leikkiorkesterin säestämänä. Leikkiorkesteri, kapellimestarinaan Tuomo Rannankari esittävät niin vanhoja kuin uudempiakin lastenlauluja. Tässä konsertissa saa laulaa, tanssia ja leikkiä mukana!

la 29.6.2024 Kyrönniemen urheilukenttä, Savonlinna

su 30.6.2024 Tykkipuisto, Mikkeli

ti 2.7.2024 Salmelan Senioripuisto, Sotkamo

ke 3.7.2024 Jätkänpuisto, Suomussalmi

pe 5.7.2024 FC United jalkapallokenttä, Pietarsaari

la 6.7.2024 Törnävän Piiri, Seinäjoki
tapahtuma klo 15-18, konsertti klo 16

Tapahtumien aikana nähtävät Leikitään Pikku Kakkosta -konsertit taltioidaan ja ne nähdään Pikku Kakkosessa ja Yle Areenassa elokuusta 2024 lähtien.

Kutsumme kaikki mukaan viettämään unohtumatonta kesäpäivää kanssamme!

Yläkuva: Elli Pekkola