Käytetään avoimien työpaikkojen/rekryjen yhteydessä

Avoimet työpaikat

MLL on avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. MLL:n tavoitteena on lapsiystävällinen Suomi. MLL tarjoaa eri elämäntilanteissa vertaistukea, monipuolista toimintaa sekä osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuuksia. Suomen suurimpaan lastensuojelujärjestöön kuuluu 73 000 jäsentä, 537 paikallisyhdistystä, 10 piirijärjestöä ja keskusjärjestö.

Haemme nyt keskusjärjestölle Helsinkiin

Pääkirjanpitäjänä tehtäviisi kuuluu osallistuminen MLL:n kirjanpitoon, tilinpäätökseen ja rahoitushakemusten ja tilitysten laadintaan sekä sisäiseen laskentaan. Työskentelet neljän hengen taloustiimissä ja raportoit talouspäällikölle.

Piirit ja paikallisyhdistykset vastaavat itse taloudestaan, mutta keskusjärjestö tukee ja ohjeistaa niitä tarvittaessa.

Etsimämme pääkirjanpitäjä on tarkka ja toimeen tarttuva. Hänellä on aiempaa kokemusta taloushallinnosta ja palkkayhteyshenkilönä toimimisesta sekä mielellään kokemusta järjestössä työskentelystä.

Tarvittava osaaminen:

• Kirjanpito ja tilinpäätös
  • Sisäinen laskenta
  • Ymmärrys palkanlaskennan prosesseista
  • Kokemus järjestön taloushallinnosta ja eri rahoittajien (STEA, OKM, EU, säätiöt) avustuksista katsotaan eduksi
  • Myös kokemus EmCe ja InvoiceReady–ohjelmistoista sekä Accuna budjetointi- ja seurantajärjestelmästä katsotaan eduksi

Edellytämme soveltuvaa koulutusta ja kokemusta vastaavista työtehtävistä ja hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Työsuhde on määräaikainen perhevapaan sijaisuus elokuuhun 2025 asti. Työn aloitus on sopimuksen mukaan, mielellään 1.6.2024. Tehtävä on kokoaikainen ja työtä tehdään  joustavasti lähi- ja etätyötä yhdistäen, kuitenkin viikoittain toimistolla tavaten. Hakemus ja ansioluettelo palkkatoivomuksineen jätetään verkkolomakkeen kautta ti 30.4. mennessä. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa ma 22.4. klo 14–16 ja to 25.4. klo 10–12 talouspäällikkö Mirva Eskelinen p. 075-3245 532 tai sähköpostilla mirva.eskelinen(at)mll.fi

Hae tehtävää

Mannerheimin Lastensuojeluliiton varainhankkijana voit työskennellä Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Hämeenlinnassa.

Lue lisää ja hae ilta- tai kesätöitä MLL:n varainhankkijana

Työharjoittelupaikoista ym. voit tiedustella osoitteesta rekry(at)mll.fi.

Piirien mahdolliset avoimet työpaikat löytyvät heidän omilta nettisivuiltaan.