Mannerheimin Lastensuojeluliiton Korso-Koivukylän yhdistys ry

Yhdistyksen kotisivut
Jäsenmaksu
25 € vuodessa

Yli 70 vuotta yhdessä tekemistä! Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Korso-Koivukylän yhdistys on jäsenmäärältään MLL:n Suomen suurimpia paikallisyhdistyksiä. Yhdistys on perustettu 1945 ja sillä on noin 900 jäsentä.

Päätoimintamuotoja ovat perhekahvilat, isä-lapsikerhotoiminta, lasten ja perheiden liikunta, kylämummit ja -vaarit -toiminta, soitonopetus ja esim. erilaiset tapahtumat ja kirpputorit. MLL:n toimintaan kuuluu myös esim. lastenhoitoapu, perhekummitoiminta, isäkaveritoiminta, sekä ystäväksi maahanmuuttajaäideille -toiminta.
Yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön

Yhdistyksen hallituksessa on aktiivisia jäseniä, jotka hoitavat lapsiperheille tarjottavien palvelujen hallinnoinin muun oman elämänsä ja työn ohella. Kaiken toiminnan, kuten lasten jumppien, muskareiden ja perhekahviloiden järjestäminen on vastuutettu jollekin yhdistyksen vapaaehtoiselle toimihenkilölle. Vain opettajat saavat työstään palkkaa.

Toimitaan yhdessä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!
Lue lisää kotisivuiltamme ja tule mukaan!
korso-koivukyla.mll.fi
Facebook-sivut