Mannerheimin Lastensuojeluliiton Nokian yhdistys ry

Yhdistyksen kotisivut
Jäsenmaksu
25 € vuodessa

MLL Nokian yhdistys täytti sata vuotta Lapsen oikeuksien päivänä 20.11.2021. Toimintamme tarkoituksena on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia Nokian kaupungissa.

Yhdistyksellä on Nokialla kaksi perhetaloa, Tuutikki (Alinenkatu 41) ja Täpinä (Ruskeepäänkatu 58).

Tuutikki ja Täpinä ovat lasten ja vanhempien kohtaamispaikkoja, joissa on mahdollisuus leikkiä yhdessä sekä osallistua ohjattuun toimintaan. Ne tarjoavat sekä vanhemmille että lapsille mahdollisuuden sosiaalisten kontaktien muodostamiseen sekä tilat, ohjausta, välineitä ja monipuolista toimintaa.

Avoimiin päiväkoteihin ei tarvitse ilmoittautua ja toimintaan osallistuminen on maksutonta. Avointen päiväkotien toiminta on tarkoitettu nokialaisille lapsille ja heidän vanhemmilleen.

Iltapäivisin järjestämme koululaisten iltapäivätoimintaa.
Iltaisin tiloissamme järjestetään erilaisia kerhoja, kuten
– isä-lapsikerho
– isovanhempi-lapsikerho
– kuvataidetta lapsen kanssa -kerho
– ilmaisutaitokerho

Lisäksi järjestämme koululaisten loma-aikoina kerhoja, kaikille kiinnostuneille avoimia yleisöluentoja ja webinaareja, konsertteja, teatteriesityksiä jne.