Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pasilan yhdistys ry

Jäsenmaksu
27 € vuodessa

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pasilan paikallisyhdistys on perustettu 8.5.1989. MLL Pasilan perusta on paikallinen vapaaehtoistoiminta, joka vastaa lapsiperheiden tarpeisiin. Jäsenistö muodostaa vahvan verkoston ja kasvatuskumppanuutta luovan sukupolvien ketjun, joka tuntee lasten, nuorten ja lapsiperheiden arjen tarpeet.

MLL Pasila tarjoaa aktiivisesti toiminta- ja vaikuttamismahdollisuuksia eri elämänvaiheessa oleville jäsenilleen paikalliset olosuhteet huomioon ottaen. Yhteistyö ja vaikuttaminen lapsen parhaaksi on keskeinen tehtävämme.

Yhdistyksen keskeiset toimintamuodot ovat musiikki- ja liikuntaleikkikoulut sekä perhekahvila. Yhdistys järjestää myös lasten erikoiskerhoja sekä osallistuu myös lapsiperheiden tapahtumien järjestämiseen yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa.