Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pielisjärven yhdistys ry

Jäsenmaksu
25 € vuodessa

Hei, olet löytänyt MLL Pielisjärven yhdistyksen yhdistyskortille.

Yhdistyksemme toimii aktiivisesti Lieksassa edistäen paikallisten lapsiperheiden hyvinvointia. Toimintamme perustan muodostaa säännöllisesti parillisin viikoin kokoontuva Perhekahvila (os. Siltakatu 1). Sen lisäksi järjestämme monipuolisesti tapahtumia ja toimintaa paikkakunnan lapsiperheille, sekä pyrimme vilkkaaseen yhteistyöhön useiden muiden yhdistysten, seurojen, yritysten sekä mm. Siun Soten lapsiperhepalveluiden kanssa.

Toimintamme on avointa kaikille eikä toimintaan osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä. Toivotamme sinut lämpimästi mukaan kaikkiin tapahtumiimme.
Teemme yhdistyksessä paljon vapaaehtoistyötä, ja jos haluat liittyä iloiseen joukkoomme, ota ihmeessä yhteyttä (puheenjohtaja Jonna Turunen p.045 1277407).

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan ja tapahtumiin, hymyillään kun tavataan!