Mannerheimin Lastensuojeluliiton Siuron-Linnavuoren yhdistys ry

Yhdistyksen kotisivut
Jäsenmaksu
25 € vuodessa

MLL:n Siuron-Linnavuoren yhdistys toimii Nokian kaupungissa Siuron, Linnavuoren, Kuljun, Kauniaisten, Myllykylän ym. alueella vapaaehtoisvoimin, ja kaikki alueen lapsiperheiden asioista kiinnostuneet ovat tervetulleita toimintaamme! Siuron-Linnavuoren yhdistyksen jäsenenä tuet alueen lasten ja lapsiperheiden elämää.

Yhdistyksemme toimitilat sijaitsevat Siuron keskustan tuntumassa, osoitteessa Pentintie 4.

PERHEKAHVILA parillisen viikon keskiviikkona klo 9-11.30 os. Pentintie 4. Kaikki perheet, myös vauvaperheet sekä lapset isovanhempineen tai päivähoitajineen ovat lämpimästi tervetulleita perhekahvilaan. Vanhemmille vertaistukea, lapsille leikkiseuraa ja muuta ohjelmaa.

Yhdistys järjestää erilaisia tapahtumia. Tarkemmat tiedot tapahtumista ja toiminnasta löytyvät yhdistyksen nettisivuilta ja Facebookista.