Mannerheimin Lastensuojeluliiton Vihtavuori-Leppävesi paikallisyhdistys ry

Jäsenmaksu
25 € vuodessa

Toimintamme

Seuraa toimintaamme Facebookissa osoitteessa: https://www.facebook.com/MLLVihtavuori
Pystyt lukemaan FB-sivuja, vaikka et olisikaan kirjautunut palveluun.

Yhdistyksemme tavoitteena on tarjota Vihtavuoren ja Leppäveden alueella monipuolista tekemistä lapsille ja nuorille sekä olla tukemassa perheiden arkea yhdessä perheiden kanssa. Olemme mukana järjestämässä kivoja koko perheen tapahtumia, kuten laskiaisriehaa, vapputapahtumaa, elomarkkinoita ja joulumyyjäisiä. Vaikutamme aktiivisesti siihen, että yhdistyksemme toimialueesta saataisiin entistä paremmin lapsiperheitä ja nuoria palveleva asuinympäristö. Kesällä 2018 Vihtavuoreen valmistui yhdistyksemme hakemilla hankerahoilla ja talkoovoimilla pyöräilyrata (pump track). Laukaan perhekeskus Hypen kautta osallistumme myös koko Laukaan alueella toimivien, lapsia, nuoria ja perheitä koskevien palvelurakenteiden kehittämiseen. Vihtavuori-Leppävesi paikallisyhdistyksen toiminta pyörii täysin vapaaehtoisvoimin.

Kaikille avointa ja ilmaista kerhotoimintaa meillä on tällä hetkellä seuraavasti:

Leppäveden liikuntakerho

Aika: Sunnuntaisin klo 10.30-12
Paikka: Leppäveden liikuntahalli (Tiituspohjantie 50)

Vihtavuoren liikuntakerho

Aika: sunnuntaisin klo 10-11.30
Paikka: Vihtavuoren liikuntahalli (Koulutie 2)

Liikuntakerhoissa touhutaan ja temppuillan vapaasti yhdessä lasten ja aikuisten kanssa. Kerhot on suunnattu alle kouluikäisille lapsille, maksuttomia ja kaikille avoimia. Tervetuloa mukaan!

Tule mukaan toimintaan!

Etsimme jatkuvasti lisää vapaaehtoisia mukaan toimintaamme! Voit toimia perhekahvilaohjaajana, talkoolaisena tapahtumissa, paikallisyhdistyksen hallituksen jäsenenä, perhekummina, kaverina lapselle ja nuorelle, lukumummina ja – vaarina koulussa tai ehkä jotain ihan muuta.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Yhteyshenkilö: Kaisa Malmberg 044-3262979