Leikkipäivä-verkkovalmennus

• 28.3.2023 klo 17:30 - 18:30
  • verkossa

Haluaisitko järjestää Leikkipäivä-tapahtuman, mutta vähän jännittää? Mitä Leikkipäivällä ylipäänsä tarkoitetaan ja miten se liittyy Mannerheimin lastensuojeluliittoon? Onko kyseessä massiivinen spektaakkeli, jossa odotetaan yhdistysten vapaaehtoisten viimeisillä voimillaan järjestävän suuren megatapahtuman, joka vaatii kymmenen vapaaehtoisen voimat, koiravaljakon, hevosajelua ja 1000 kappaletta mokkapaloja?

Vastauksia näihin ja muihinkin kysymyksiin saat vapaaehtoisille suunnatussa tiiviissä verkkovalmennuksessa 28.3, jonka järjestää MLL:n keskusjärjestö. Silloin parhaat vinkit Leikkipäivän järjestämiseen antaa tuore Leikkipäivä-ohjelman koordinaattori Karolina Lamroth.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Nähdään Teamsissa! Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

(Jos tarvitset liittymiseen kokoustunnuksia: Kokoustunnus: 341 181 456 818
Tunnuskoodi: kYJtov)

Lisätietoja Leikkipäivästä leikkipaiva.fi

PS.Koiravaljakot, hevosajelut tai mokkapala-vuoret eivät ole Leikkipäivän olennaisia osia. Lähestytään Leikkipäivää maanläheisesti, helppojen tapahtumajärjestelyvinkkien kautta niin, että tapahtuman järjestäminen onnistuu pienemmälläkin vapaaehtoisresurssilla.

PPS. Mokkapalat eivät koskaan ole väärä ratkaisu MLL:n tapahtumissa.