KÄYTETÄÄN AINOASTAAN MLL100-VIESTINNÄN YHTEYDESSÄ.

Satavuotias kutsuu kaikki lapset mukaan juhliin

MLL:n satavuotisjuhlien tärkeimmät vieraat ovat kaikki Suomen lapset. Kutsumme lapset, nuoret ja perheet mukaan Koko Suomen lastenjuhliin 4. lokakuuta 2020.

Koko Suomen lastenjuhlia vietetään eri puolilla Suomea yhtä aikaa. MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät 4. lokakuuta alueellisia avoimia ja maksuttomia tapahtumia, joista löytyy kivaa tekemistä eri-ikäisille lapsille ja heidän perheilleen.  Lokakuinen sunnuntai on samalla myös liiton virallinen syntymäpäivä, sillä perustamisjulistus on päivätty 4.10.1920.

Koko Suomen lastenjuhlia ideoivat ja suunnittelevat eri puolilla maata yhdistysten kekkerikamut yhdessä, mutta jokainen tapahtuma on omanlaisensa. Lisätietoja oman paikkakunnan Koko Suomen lastenjuhlasta voi kysellä oman alueen paikallisyhdistyksestä, mukaan tapahtuman järjestelyihinkin on mahdollista osallistua.