Mannerheimin Lastensuojeluliiton Saunalahden paikallisyhdistys ry

Jäsenmaksu
25 € vuodessa

PERHEKAHVILA
Perhekahvila on lapsiperheiden kohtaamispaikka. Se tarjoaa vanhemmille mahdollisuuden tavata samassa elämäntilanteessa olevia vanhempia sekä vaihtaa ajatuksia heidän kanssaan. Lapsilla on kahvilassa eri ikäistä leikkiseuraa ja mukavaa puuhattavaa. Leikkien ja jutustelun ohessa on tarjolla sopuhintaan kahvia, teetä, mehua ja pientä purtavaa. Perhekahvila on maksuton. Facebookista löytyy tarkemmin tietoa kunkin kahvilakerran ohjelmasta.
Avoinna tiistaisin klo 10-12 Saunalahden koulun nuorisotilassa, ( Brinkinmäentie 1) käynti sisäpihan kautta.

MUSKARI
Syksyn muskari-ilmoittautumisen alkamisesta, kuulet ensimmäisenä Facebook sivuiltamme

TULE VAPAAEHTOISEKSI
Kiinnostaisiko sinua vapaaehtoistyö?
Perhekahvilamme, kuten muukin yhdistyksemme toiminta, toimii täysin vapaaehtoisten voimin. Tervetuloa joukkoomme!
Kysy lisää: mll.saunalahti(a)gmail.com

Lisätietoja Facebook-sivulla MLL Saunalahden perhekahvila – Tykkää sivustamme ja saat ajankohtaista tietoa toiminnastamme! https://fi-fi.facebook.com/MLL-Saunalahden-perhekahvila-214498838696474/