Mannerheimin Lastensuojeluliiton Savitaipaleen yhdistys ry

Jäsenmaksu
25 € vuodessa

MLL:n Savitaipaleen yhdistys on perustettu vuonna 1924. Toiminta Savitaipaleella käynnistyi uudelleen lokakuussa 2016. Pienen yhdistyksen etuna on, että voimme todella kuunnella ja toteuttaa jäsentemme toiveita. Ja jos sinua kiinnostaa toimia MLL:n vapaaehtoisena, joukkoomme mahtuu aina mukaan!

Yhdistyksemme järjestää retkiä ja tapahtumia ja näkyy paikallisissa tapahtumissa. Tarjoamme jäsenillemme ilmaisia liikuntavuoroja sekä alennuksia mm. retkistä ja kirpputoripöydistä. Paikallisista yrityksistä etuja jäsenillemme tarjoavat Savis Optiikka, Savikunto, Valokuvaamo Rikkilä, Lappeen Putki Oy, Taina’s, Saimaan Palju, Katiska ja Krumeluuri, Onnenhevoset, Savitaipaleen Kukka ja Hautaus, Taina’s ja Savitaipaleen Shukokai Karate.

Perhekahvila

Perhekahvilat ovat avoimia kohtaamispaikkoja lapsille ja heidän vanhemmilleen. Voit tulla mukaan milloin vain. Toiminta on maksutonta.

Perhekahvila kokoontuu torstaisin klo 10 – 12 Savitaipaleen Shukokai-karatesalissa. Tarkempia tietoja kokoontumisista löydät Facebook-sivuiltamme. Toiminnasta vastaa Tiia Tapanainen, p. 040 824 0163.

Sähköposti: mll.savitaipale@gmail.com
Puheenjohtaja Tiia Tapanainen, puh 0408240163