Lastentarvikkeiden Suurkirpputori

• 9.10.2022 klo 10:00 - 13:00
  • Kuoppanummentie 18, 03100 Nummela, Vihti

Suosittu Lastentarvikkeiden Suurkirpputori tulee taas! Tapahtuman järjestäjänä on MLL:n Vihdin yhdistys.

Milloin:

• Sunnuntaina 9.10.2022 klo 10.00 – 13.00

Missä:

• Kuoppanumen koulukeskus, Kuoppanummentie 18, Nummela

Maksutavat:

• Kortti, Mobilepay ja käteinen.
  • Tapahtumassa on useita kassapisteitä.

Huomio! käteistä ottaa vastaan yksi kassa, varaathan pientä rahaa maksua varten.

Suurkirpputori on näppärä ja helppo paikka tehdä ostoksia, sillä vaatteet ja tavarat lajitellaan esille koottain sekä teemoittain helposti katseltavaksi.

Maksu suoritetaan kerralla kaikista ostoksista ja kassoja on useita, jotta jonot pysyisi maltillisina. Maksutapana toimii kortti, MobilePay ja käteinen. Toivomme ensisijaisesi kortti tai MobilePay maksua.

Kirpputori avaa ovensa klo 10:00 ja ostoksia voi tehdä klo 13:00 saakka.

MLL:n jäsenille:

Jäsenetuna MLL jäsenille ovet avataan jo klo 9:30. Jäsenyys osoitetaan ovella voimassaolevalla jäsenkortilla. Huolehdithan siis ajoissa, että jäsenyytesi on voimassa.

Lämpimästi tervetuloa!