Maailman ympäri 80 päivässä -teatterinäytös

• 19.2.2023 klo 15:00 - 16:00
  • Sylvään koulu, Ojansuunkatu 8, Sastamala

Kiertueteatterin Maailman ympäri 80 päivässä -esityksestä sunnuntaina 19.2.23 klo 15 Sylvään koulun auditoriossa, Ojansuunkatu 8.

Lontoolainen herrasmies Phileas Fogg on rikas – suorastaan käsittämättömän rikas! Salaperäisen Foggin varallisuudesta liikkuu Lontoossa monenlaisia huhuja ja toisinaan herra Fogg jopa katoaa. Eräänä päivänä Fogg tulee lyöneeksi vetoa siitä, että maailman pystyy kiertämään 80 päivässä. O-ou.

Suorastaan mahdotonta tehtävää lähtee Foggin kanssa suorittamaan hänen hieman sählä, mutta aina yhtä uskollinen palvelijansa Passepartout, joka kaikista mieluiten lokottelisi nojatuolissa ja nauttisi kupposen teetä. Ehtivätkö Fogg ja Passerptatout kiertämään maapallon 80 päivässä? Mihin Fogg aina katoaa? Entä miksi salapoliisi Fix lähtee seuraamaan parivaljakkoa?

Suomen Kiertueteatterin päätähuimaavan seikkailun kyydissä viihtyvät niin perheen pienimmät kuin vanhemmatkin katsojat. Ennennäkemättömässä videotekniikkaa hyödyntävässä Jules Vernen tunnettuun kirjaan perustuvassa uudessa näyttämösovituksessa mahdoton muuttuu mahdolliseksi ihan katsojien silmien edessä.

Näyttämöllä kuin taikaiskusta roolista toiseen vaihtelee TV:n lastenohjelmista tuttu suosikkinäyttelijä Jaakko Loukkola, jonka otteessa esitys ei totta tosiaan lepää raiteillaan.

Esityksen kesto on n. 50 minuuttia, väliaikaa ei ole. Liput ovat MLL:n Tyrvään-Vammalan yhdistyksen jäsenille ilmaiset. Muut: aikuiset 5 €, lapset 2 €, alta 1-vuotiaat sylissä ilmaiseksi. Lippuvaraukset Outilta sähköpostitse outi@netland.fi tai tekstiviestitse/whatsappilla 050 538 5404. Liput maksetaan 15.2. mennessä yhdistyksen tilille FI88 5660 0640 0467 02, viestikenttään liput varanneen henkilön nimi. Lippuja on mahdollista ostaa myös paikanpäältä tuntia ennen näytöstä, maksu tapahtuu käteisellä.

Näytöksen alkua odotellessa voi nauttia virvokkeita ja herkkuja puffetista, jota varten kannattaa varata jonkun verran käteistä mukaan.