Liity jäseneksi huhti- tai toukokuussa ja voita Viking Linen risteilylahjakortti

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Liity jäseneksi tästä

1.4-31.5.2019 liittyneiden kesken arvomme 2 Viking Linen lahjakorttia, joka oikeuttaa neljän hengen risteilyyn Tukholmaan A-luokan ikkunahytissä lähes milloin vain, myös viikonloppuina. Vain osa kovinta kesälomasesonkia on suljettu lahjakortin ulkopuolelle. Osallistut arvontaan automaattisesti ja voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti. Arvonnan sääntöihin voit tutustua alla olevan linkin kautta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan porukkaan!