MLL 100 -juhlavuoden kuva, EI SAA KÄYTTÄÄ MUUSSA YHTEYDESSÄ.

Vihdoin on juhlan aika!

Koronapandemia sotki Mannerheimin Lastensuojeluliiton 100-vuotisjuhlavuoden suunnitelmat. Onneksi syntymäpäiviä voi juhlia joka vuosi. Paikallisyhdistyksemme järjestävät juhlapäivän kunniaksi 3. lokakuuta 2021 erilaisia tapahtumia ympäri Suomen.

Täytekakkutarjoilua, konsertteja, discoja, teemajuhlia, ulkoilmatapahtumia, poniratsastusta, rastiratoja – yhdistyksemme ovat olleet todella luovia siinä, miten eri tavoin MLL:n syntymäpäivää voidaan juhlia. Yli 150 paikallisyhdistyksen vapaaehtoiset on pistäneet parastaan ja järjestävät lapsille, nuorille ja lapsiperheille tapahtumia, joissa vihdoin päästään nauttimaan yhdessä olon riemusta ja ihmisten kohtaamisesta.

– Lapsiperheissä kaivataan koronapandemian jäljiltä kohtaamisia. Meillä on nyt ilo tuoda perheet yhteen mukavissa merkeissä, kekkerikoordinaattori Eevamaija Paljakka sanoo.

Monilla paikkakunnilla on vieläpä syytä tuplajuhlaan, sillä iso joukko MLL:n paikallisyhdistyksiä viettää joko tänä tai ensi vuonna omaa 100-vuotissyntymäpäiväänsä.

Tapahtumien järjestelyissä otetaan huomioon paikallinen terveystilanne ja siihen liittyvät viranomaisten antamat suositukset. Koonti tapahtumista löytyy MLL:n Facebook-sivuilta (linkki alla).