MLL:n testamentti-illat

Tiedätkö kuka sinut aikanaan perii? Voiko hyvällä testamentilla tehdä verosuunnittelua? Entä kuka sinun asioitasi saa hoitaa, jos sinulle sattuu jotakin vakavaa?

Oman elämän suunnittelun, tulevaisuuteen varautumisen sekä itselle tärkeistä ihmisistä ja asioista huolehtimisen vastuun voi ottaa jokainen. Elämäsi tärkeimmät asiakirjat kannattaa tehdä ajoissa.

Järjestämme neljä kertaa vuodessa testamentti-iltoja, joiden aiheena ovat testamentin laatiminen, testamenttilahjoittaminen sekä edunvalvontavaltuutus. Illoissamme luennoivat varatuomari Piia Jeremejeff ja MLL:n pääsihteeri Milla Kalliomaa.

Tilaisuutemme pidetään verkossa ja ne ovat maksuttomia. Jokaiseen iltaamme mahtuu mukaan maksimissaan 50 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujat voivat halutessaan jättää ilmoittautumisen yhteydessä etukäteen kysymyksiä luennoitsijoille.

Järjestämme seuraavat testamentti-illat torstaina 11.4.2024 klo 17.30-19.00 ja torstaina 16.5.2024 klo 17.30-19.00. Ilmoittaudu kevään iltoihimme:

Ilmoittaudu mukaan MLL:n 11.4.2024 testamentti-iltaan tästä

Ilmoittaudu mukaan MLL:n 16.5.2024 testamentti-iltaan tästä

Jos kevään 2024 iltojemme ajankohdat eivät sovi sinulle, mutta aihe kiinnostaa ja haluat ensimmäisten joukossa tietoa syksyllä 2024 järjestettävien iltojemme ajankohdista, voit jättää meille yhteystietosi alla olevan linkin kautta. Olemme sinuun yhteydessä sähköpostilla heti syksyn 2024 testamentti-iltojen ajankohtien tarkennuttua.

Ennakkoilmoittaudu jättämällä yhteystietosi tästä

MLL on mukana Hyvä testamentti -kampanjassa, jossa on mukana yleishyödyllisiä yhteisöjä, jotka ovat Vastuullinen Lahjoittaminen VaLa ry:n jäseniä.

Tue lahjoituksella

Lahjoittamalla tuet MLL:n työtä ja annat lapsille lahjan, jonka arvo kestää läpi elämän.