Perusta oma keräys

Haluatko juhla- tai muistopäivänä edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia. Perustamalla oman keräyksen MLL:n työlle olet mukana vaikuttamassa paremman ja lapsiystävällisemmän Suomen rakentumiseen.

Voit perustaa valitsemasi oman keräyksen meidän kauttamme tai toteuttaa keräyksen kokonaan itse Facebookin kautta.

Merkkipäiväkeräys

Täytätkö pyöreitä, onko sinulla vuosipäivä, eläkkeellelähtö, häät tai jotkin muut juhlat tiedossa? Mitäpä jos onnittelukorttien ja lahjan sijaan pyytäisit juhlavieraitasi osallistumaan perustamaasi omakeräykseen ja tukisit näin lapsia, nuoria ja perheitä kotimaassa.

Muistokeräys

Muistokeräys on kaunis tapa muistaa edesmenneen läheisen muistoa ja osoittaa tukea hänelle rakkaiden asioiden ja arvojen eteen.

Miten perustan oman keräyksen?

Täytä oheinen lomake ja saat tili- ja viitetiedot keräyksen perustamiseen:

Haluan perustaa(Pakollinen)
Milloin keräys alkaa ja päättyy?
Keräyksen perustajan tiedot(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)
Haluatko tiedon kerätystä summasta(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Voit perustaa keräyksen myös seuraavasti:

1. Ole yhteydessä lahjoittajapalveluumme, niin saat meiltä oman viitenumeron ja MLL:n lahjoitustilin jonka voit jakaa eteenpäin ystävillesi esimerkiksi kutsukortissa. Viitenumeron avulla voimme seurata lahjoitusten määrää ja kertoa keräyksesi tuotto juhlien jälkeen. Lahjoittajapalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse p. 075 324 5600 (arkisin klo 9–15) tai sähköpostitse lahjoittajapalvelu(at)mll.fi
  2. Keräyksen voi toteuttaa myös Facebookissa, jolloin tavoitat helposti ystäväsi ja läheisesi. Facebook-keräykseen lahjoittaminen on vaivatonta ja voit pyytää ystäviäsi jakamaan keräystäsi eteenpäin, jotta se tavoittaa mahdollisimman monta ihmistä! Perusta Facebook-keräys!

Kiitos, kun olet mukana edistämässä lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia Suomessa.

Merkityksellisiä lahjoja

Yhä useampaa kiinnostaa mahdollisuus ohjata merkkipäivä- tai muut muistamiset hyväntekeväisyyteen. Maljakoiden ja kukkien sijaan toivon ystävieni ilahduttavan lapsia ja nuoria, sanoo pian 50 vuotta täyttävä syntymäpäiväsankari. Hänelle on tärkeää ohjata muistamiset lasten hyväksi. Kysyimme MLL:lle lahjoittaneiden ajatuksia ja kokemuksia keräyksen järjestämisestä.

Lue Lapsemme-lehden artikkeli

Anna lahja lapsille

Lahjoittamalla tuet MLL:n työtä ja annat lapsille lahjan, jonka arvo kestää läpi elämän.