Lapsemme-lehden kiusaamisteemainen numero on ilmestynyt

Kevään Lapsemme-lehti on kiusaamiseen keskittyvä teemanumero. Tarinansa kertoo esimerkiksi koulukiusattu artisti ja somevaikuttaja Nuppu Oinas, joka löysi musiikista ja kirjoittamisesta keinon purkaa pahaa oloaan. Kuulemme lisäksi, miten lapsena koettu kiusaaminen voi vaikuttaa elämään vielä aikuisena, sekä pohdimme, miksi kiusaaminen ei vähene nopeammin.

Lehdestä saat lisäksi konkreettisia vinkkejä lapsen tunnetaitojen tukemiseen, kuulet MLL:n lasten ja nuorten puhelimen päivystäjän unohtumattomimmasta puhelusta, pääset seuraamaan tukioppilaskoulutusta sekä paljon muuta.

Tuttuun tapaan lehdessä on myös ajankohtaisia uutisia MLL:n toiminnasta.

Lapsemme-lehti lähetetään MLL:n jäsenille, minkä lisäksi sen voi lukea verkkoversiona. Yksittäisiä juttuja julkaistaan MLL.fi:ssä kevään mittaan, minkä lisäksi luvassa on samoihin teemoihin liittyviä podcasteja ja videoita.

Lue nettilehti (pdf)