Muita MLL:n työn tukijoita

Syyskuussa 2023 palomies-ensihoitaja Toni Nystöm toteuttaa jo kolmannen kerran hyväntekeväisyystempauksen, jossa hän polkee Suomen halki polkupyörällä herättääkseen keskustelua kiusaamisesta ja sen aiheuttamista seurauksista, sekä kerätäkseen rahaa MLL:n kiusaamisen vastaiselle työlle.

Aihe on lähellä Tonin sydäntä omien kokemuksien, sekä lastensa kokeman kiusaamisen kautta.  Vuonna 2021 Toni keräsi MLL:n kiusaamisen vastaiselle työlle 3 500 euroa polkemalla Jopolla Helsingistä Rovaniemelle. Vuonna 2022 Toni kumppaneineen keräsi huikeat 14 800 euroa MLL:n kiusaamisen vastaiselle työlle polkemalla Helsingistä aina Inariin saakka.

Tänä vuonna reitti kulkee Hangosta Nuorgamiin ja pinkki pyörä pinkaisee matkaan 11. syyskuuta.

Tukeaksesi tempausta ja MLL:n kiusaamisen vastaista työtä, voit lahjoittaa haluamasi summan MLL:n MobilePay-numeroon 33356, tai tehdä lahjoituksen suoraan MLL:n lahjoitustilille FI64 5789 5420 0200 05 viitenumeroa 70069 käyttäen.

Siirry hyväntekeväisyystempauksen verkkosivuille

Seuraa Tonin matkaa Instagramissa

Tästä voit tutustua vuosien 2021 ja 2022 tempauksista tehtyyn koostevideoon:

Jokipiin Pellava tarjoaa yrityksille lahjakortteja, joissa lahjakortin saaja voi lunastaa Pellavalahjakaupan valikoimasta itselleen mieluisan lahjan. Lahjan voi halutessaan myös lahjoittaa eteenpäin hyväntekeväisyyteen. Jokipiin Pellava on valinnut kauppaansa kaksi hyväntekeväisyyskohdetta omien arvojensa mukaan. Toinen hyväntekeväisyyskohteista on Mannerheimin Lastensuojeluliitto.

Tutustu Pellavalahjakauppaan