Siirry sisältöön

Suodata aiheen mukaan

Suodata keston mukaan

Suodata kohderyhmän mukaan

233. Leikkien pallon puolesta -mobiilipeli

Leikkien pallon puolesta -peli on kaikenikäisille suunnattu seikkailu leikin maailmaan. Peli on maksuton ja sen kautta pääsee tutustumaan kestävän leikin periaatteisiin. Soveltuu hyvin yhteiseen hassutteluun ja leikistä iloitsemiseen. Peli on suunnattu erityisesti päiväkodeille ja alkuopetukseen.
Katso tehtävä

441. DIGIFIT-treeniharjoitusohjelma nuorille

DIGIFIT-treeniharjoitusten avulla tarkastellaan mediankäytön vaikutuksia omaan hyvinvointiin ja kokeillaan erilaisia tapoja vähentää digitaalista kuormitusta ja tykyttävää teknostressiä.
Katso tehtävä

449. Digihyvinvointibingo

Tutustutaan ja keskustellaan digihyvinvointibingoruudukon avulla ryhmän jäseniin sekä digihyvinvointiin liittyviin näkökulmiin.
Katso tehtävä

457. Outoja yhteydenottoja

Harjoitellaan tunnistamaan outoja yhteydenottoja netissä, somessa ja peleissä. Tehtävä soveltuu 1-2 vuosiluokille.
Katso tehtävä

458. Kiperiä tilanteita digissä

Harjoitellaan tunnistamaan turvallisuutta vaarantavia tilanteita ja tekijöitä mediaympäristöissä.
Katso tehtävä

460. Kaveritaitoja luokan ryhmässä

Keskustellaan ja pohditaan hyviä käytänteitä ja toisia huomioivaa käyttäytymistä luokan omissa someryhmissä. Tehtävä soveltuu 1-6 vuosiluokille.
Katso tehtävä
Takaisin ylös