Paikallisyhdistyksen vapaaehtoinen

MLL:n yli 500 paikallisyhdistystä ympäri Suomen toimivat vapaaehtoisten voimin. Yhdistyksen vapaaehtoisena vaikutat perheiden arkeen omassa lähiympäristössäsi.

MLL:n paikallisissa yhdistyksissä toimivat usein vanhemmat ja muut paikkakunnan perheiden asioista kiinnostuneet. Toiminta sopii hyvin myös esimerkiksi opiskelijoille ja eläkeläisille.

Yhdistyksissämme järjestetään paljon erilaisia tapahtumia, leirejä ja retkiä, joiden kaikkien organisointiin tarvitaan vapaaehtoisia monenlaisiin rooleihin. Voit olla mukana silloin tällöin esimerkiksi tapahtumissa tai sitoutua pidempiaikaisiin luottamustehtäviin yhdistyksen hallituksessa.

Yhdistyksen hallituksen jäsenenä voi toimia lähes kuka tahansa tehtävästä ja toiminnasta innostunut. Luottamustehtäviin saa tukea ja koulutusta.

Yhdistyksissämme on tarjolla monenlaisia tehtäviä niin numeroiden, viestinnän, johtamisen kuin tapahtumien parissa. Tehtävä voidaan aina myös keksiä, jos sinulla on hyvä idea. Tule mukaan!

Tule vapaaehtoiseksi

Muita vapaaehtoistehtäviä