Kerhot lapsille

MLL:n kerhoihin ovat kaikki lapset tervetulleita. Jokainen lapsi on yhtä arvokas ja kerhoissa lapset voivat harrastaa ilman kilpailua tai suorituspaineita. Tärkeintä on leikki, ilo ja osallisuus. Kerhoissa lapset saavat tutustua itseään kiinnostaviin asioihin, leikkiä, tutkia ja oppia omassa tahdissaan. Kerhossa lapset oppivat toimimaan ryhmässä ja saavat uusia ystäviä.

MLL:n kerhoissa lapset ovat mukana suunnittelemassa kerhotoimintaa ja heidän toiveitaan ja mielipiteitään kuullaan. Myös vanhemmat voivat olla mukana sopimassa kerhon tavoitteista ja käytännöistä.

MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät monenlaisia kerhoja, tavallisimpia ovat lasten musiikki-, liikunta- ja taidekerhot. Lisäksi yhdistykset järjestävät esimerkiksi aikuisten ja lasten yhteisiä kerhoja, perhesähly- ja luontokerhoja. Kerhot toimivat yleensä kunnan tai MLL:n tiloissa, päiväkodeissa, seurakunnan tiloissa tai nuorisotalolla.

Katso alta tapahtumakalenterista alueesi kerhot lapsille.