MLL:n koulurekisteri

MLL ylläpitää koulurekisteriä. Rekisteriin tallennettuja tietoja käytetään tiedotukseen, viestintään sekä tutkimustoimintaan ja palveluiden kehittämiseen. Kouluja tiedotetaan muun muassa koulutuksista, aineistoista ja yhteistyömahdollisuuksista.

On tärkeää, että koulurekisteritiedot tukioppilastoiminnasta ovat ajantasaiset. Koulun tukioppilastoiminnan tiedot on hyvä päivittää koulurekisteriin ainakin vuosittain.

Koulurekisterin avulla:

1. keräämme tietoja rahoittajalle ja kehitämme toimintaa koulujen tarpeiden mukaisesti.
  2. tiedotamme koulutuksista ja lähetämme maksuttomia materiaaleja tukioppilastoiminnan ja koulun hyvinvointityön tueksi.
  3. seuraamme muun muassa sitä, missä kouluissa on järjestetty tukioppilaiden peruskoulutuksia, mitä toimintaa tukioppilaat järjestävät ja mihin MLL:n koulutuksiin tukioppilasohjaajat ovat osallistuneet.

Päivitä koulusi tiedot koulurekisteriin. Vastaaminen kestää noin 15 minuuttia.

Koulurekisterin päivityslomake

Ohjeistusta ja apua

Ohjeistus 1. Jos koulu ja sähköpostiosoitteesi löytyvät jo koulurekisteristä:

1. Hae koulu ja valitse oikea koulu ehdotetuista tiedoista. Huom. Näet myös milloin koulun tietoja on viimeksi päivitetty.
  2. Oikean koulun löydyttyä, tilaa muokkauslinkki omaan sähköpostiisi.
  3. Saat sähköpostiisi viestin ja linkin, jota kautta pääset näkemään ja muokkaamaan oman koulun tietoja suoraan koulurekisteriin.

Ohjeistus 2. Jos oikeaa koulua tai sähköpostiosoitetta ei löydy:

1. Avaa lomakkeen alalaidasta löytyvä linkki: täytä tiedot täällä.
  2. Vastaa kyselyyn.

Usein esitettyjä kysymyksiä

1. Koulumme tukioppilastoiminnan henkilöt ovat muuttuneet, emmekä pääse päivittämään koulumme tietoja. Miten toimimme?
    Jos henkilöt ovat vaihtuneet, voitte täyttää tiedot avaamalla koulurekisterin päivityslomakkeen alalaidasta löytyvän linkin: täytä tiedot täällä. Ilmoitathan samalla oman alueen piirikoordinaattorille, että toimit koulunne tukioppilasohjaajana. Yhteystiedot täällä
  2. Tilasin sähköpostiini päivityslinkin, mutta sitä ei ole tullut. Mikä neuvoksi?
    Tarkista, että löytyykö viesti roskapostin puolelta. Jos viestiä ei löydy, kokeile tilata muokkauslinkki uudelleen sähköpostiisi lomakkeen kautta. Jos viestiä ei tämän jälkeen saavu, ole yhteydessä: tukioppilastoiminta(at)mll.fi
  3. Voisitteko päivittää tietomme puolestamme?
    Autamme ja ohjeistamme tietojen päivittämisessä mutta resurssimme, eivät riitä tietojen päivittämiseen koulukohtaisesti.
  4. Mihin ilmoitan, että tietoni on poistettava MLL:n koulurekisteristä?
    Tietosi poistetaan Koulurekisteristä kun lähetät viestin asiasta sähköpostiin tukioppilastoiminta(at)mll.fi.